eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejny przekret eteria.net / losowania.net - byli Umowa na isniejące WWW ? › Re: Kolejny przekret eteria.net / l osowania.net - byli Umowa na isniejące WW W ?
  • Data: 2003-11-12 15:27:45
    Temat: Re: Kolejny przekret eteria.net / l osowania.net - byli Umowa na isniejące WW W ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    d...@o...pl news:botiu9$3q3$1@news.onet.pl

    > "pytanie - jak widac afera z 2000r nic nie nauczyla arka..."

    1. PYTANIE
    2. afera byla. nie pisze czy byl prawomocny wyrok sadowy czy nie, pisze ze
    byla afera, bo byla drogi buzdyganie ;)

    > "Czyzby kolejny przewal buzdygana i proba latwego wyludzenia pieniedzy?"

    - CZYZBY to chyba forma pytajaca

    > "...post z 2000 roku w sprawie przekretu z loteria eteria.net..."

    - no bo byl taki post, ktos go napisal. I tenze post dotyczyl przekretu. A
    to czy osoba go piszaca miala racje czy nie, nie wnikam.

    > " czy w tym panstwie kazdy moze robic innych w balona, odczekac chwile a

    1. forma pytajaca
    2. pytam o KAZDEGO, czy teraz kazdy mnie pozwie do sadu ;) ?

    > " No chyba ze to normalne ze mozna nie wyplacac wygranych w loteriach
    > bez zadnego powodu, "

    j.w.

    itd itd...

    Dobrze dobrze arku, cwicz sobie takie przesluchania bo twoja rozprawa na
    temat grozby karalnej juz wkrotce mam nadzieje ;)

    > I kolejne paranoiczne oskarżenie...
    > damian

    Paranoiczne jest gdy arnold podpisuje sie jako damian imho

    Aha i nie bede tej odnogi watku rozwijal, bo sie klocic buzdyganie to
    mozesz w sadzie a co tu mamy pisac nie na temat - jak chcesz to pisz sobie
    na grupe ktora specjalnie dla ciebie zreszta powstala -
    alt.fan.arnold.buzdygan

    a o odpowiedz na pytania z poczatku watku prosilbym bardzo jakiegos
    PRAWNIKA (a nie chydraulika)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )