  • 1. Data: 2003-11-12 11:07:50
    Temat: Kolejny przekret eteria.net / losowania.net - byli Umowa na isniejące WWW ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:boq369$2tu$1@inews.gazeta.pl

    > From: Arek <a...@e...net>
    > Newsgroups: pl.soc.prawo

    > http://www.losowania.net

    Ciekawe czy to jest calkowicie legalne hm...

    Szczegolnie w zestawieniu z tym iz eteria.net (jak glosza plotki w srod
    internautow) zrobila przekret na poprzednim losowaniu, nie tylko nie placas
    ZUS/podatkow, ale tez organizujac loterie pieniezna bez koncesji, oraz
    przedwszystkim - robiac "w wala" uczestnikow, ktorzy nigdy nie doczekali
    sie nagrody.

    Czyzby kolejny przewal buzdygana i proba latwego wyludzenia pieniedzy?

    [...post z 2000 roku w sprawie przekretu z loteria eteria.net...]
    Teraz ta loteria promocyjna nazywa sie "zabawa oparta na farcie".
    Arnold cos kiedys pisal o zaklinaniu rzeczywistosci a teraz pisze
    taki belkot. Mysli biedaczysko ,ze jak "kradziez" nazwie "pozyczaniem
    bez opcji oddania" to chlopaki z UKS'u nie poznaja jego manewrow
    jezykowych . Wlasnie w "zasadach konkursu" na eterii Arnold z kolezanka
    Sara ( tu pozdrowienia ) pozmieniali zasady loterii tak aby nikomu
    [...post z 2000 roku w sprawie przekretu z loteria eteria.net...]

    Link do dyskusji:

    http://groups.google.com/groups?q=eteria.net+loteria
    &hl=en&lr=&ie=UTF-
    8&selm=9238nu%242jt%241%40i26.cnt.pl&rnum=2

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-11-12 11:13:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns94317B6298955raf256com@213.180.128.20

    > Link do dyskusji:

    Przepraszam, link polamal sie :

    http://groups.google.com/groups?q=eteria.net+loteria
    &hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=9238nu%242jt%241%40i26.cnt.
    pl&rnum=2

    I pytanie - jak widac afera z 2000r nic nie nauczyla arka... czy w tym panstwie
    kazdy moze robic innych w balona, odczekac chwile a pozniej od nowa organizowac
    takie same "akcje"?

    Czy zwykly obywatel moze zglosic w odpowiednie miejsce podejrzenie popelnienia
    przestepstwa gospodarczego? Jak to zrobic / komu / itd?

    Czy moze ktos tutaj ma kontakt do poszkodownych z tej niby literii z roku 2000
    organizowanej przez eteria.net (oczywiscie wlasciciel to arnold buzdygan)
    lub do tego "castnigu" do filmu - ktoru nigy nie zostal nakreony, a
    podobno wszyscy "aktorzy" zamiast dostac wynagrodzenie, to jeszcze musieli Astec S.A.

    zaplacic za ta "przyjemnosc" (oczywiscie Astec S.A to rowniez - Arnold Buzdygan,
    tak samo jak losowania.net ehh)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-11-12 11:21:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns94317B6298955raf256com@213.180.128.20

    http://www.msa.pl/

    czyli sad arbitrazowy...

    arnold buzdygan nie tylko jest zalozycielem sti.org.pl - ktora jak widac
    jest zwiazana z msa.pl ale rowniez losowania.net.

    I najciekawsze - losowania.net to loterie pienizne... a w kwestiach
    spornych decydowac bedzie... MSA czyli - arnold buzdygan !

    Arni zalozyl wiec sobie gre liczbowa, w ktorej sam bedzie sedzia.
    Czy prawo pozwala na takie cos?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-11-12 12:12:44
    Od: Damian <d...@o...pl>

    Czy Ty jesteś psychiczny ?

    damian

  • 5. Data: 2003-11-12 12:40:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@o...pl news:bot84k$sov$1@news.onet.pl

    > Czy Ty jesteś psychiczny ?

    Co psychicznego widzisz w pytaniu jak zglosic firme - ktora organizuje
    fikcyjne gry pieniezne celem wyludzenia - do odpowiednich organow?

    No chyba ze to normalne ze mozna nie wyplacac wygranych w loteriach bez
    zadnego powodu, to ja przepraszam za moja niewiedze.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-11-12 13:09:44
    Od: Damian <d...@o...pl>

    > Co psychicznego widzisz w pytaniu jak zglosic firme - ktora organizuje
    > fikcyjne gry pieniezne celem wyludzenia - do odpowiednich organow?

    Zniesławiasz personalnie Arnolda oraz naruszasz reputację jego firmy.
    To bardzo drogo kosztuje.
    Dlatego też pytam się czy masz żółte papiery na siebie, że się nie boisz
    odpowiedzialności za to co robisz?

    > No chyba ze to normalne ze mozna nie wyplacac wygranych w loteriach bez
    > zadnego powodu, to ja przepraszam za moja niewiedze.

    A znasz taki przypadek ?

    damian

  • 7. Data: 2003-11-12 13:42:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@o...pl news:botbfd$9iu$1@news.onet.pl

    Arku, dlaczego zmieniasz co chwile nick?
    Juz inni to zauwazyli zreszta:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-
    8&q=damian3030%40op.pl&sa=N&tab=wg

    a odpowiedz dla pozostalcyh osob, ktore czytaja ten watek :

    > Zniesławiasz personalnie Arnolda oraz naruszasz reputację jego firmy.
    > To bardzo drogo kosztuje.

    nie,

    > A znasz taki przypadek ?

    ...bo wlasnie pisalem o "plotkach wsrod internautow", oraz podalem odrazu
    link do archiwalnych postow aby kazdy mogl sam ocenic co o tym sadzi.

    1) O firmie/stronie eteria.net bylo glosno w 2000 roku na grupach w zwiazku
    z niewyplacaniem jakichs wygranych na loteri. Czy jest to prawda - nie wiem
    - wiec podaje obiektywny link.

    2) O firmie/stronie sti.org.pl bylo rownie glosno ok 2 lata temu gdy
    rzeczony to pan buzdygan przedstawil pomysl iz bedzie on pobieral 2-5%
    procent kosztow poleczen internetowych w imieniu Tworcow Internetowych,
    zmusi TPSA do placenia tantiem. No chyba niewiele mu z tego wyszlo, ale to
    tez moja prywatna opinia i kazdy sobie *sam* obejrzec strone/strony i
    ocenic.

    3) O firmie/stronie elita.pl rowniez bylo glosno - jak mozemy przecytac na
    stronie, maja oni zamiar stworzyc film ktory przynisie 2 mln $ dochodu.
    Zamiar maja od roku ok 2001, a do tej pory njciekawsza produkcja sa filmy
    do pobrania z

    http://www.elita.pl/moc/filmy.html
    http://www.elita.pl/moc/podstrona/dyskografia.htm

    i filmy i piosenki sa na podonym poziomie, moze przytocze fragment
    piosenki aby w skrocie oddac jej przekaz liryczny

    <cit cytat, copyrightd="(C) arnold buzdygan, elita.pl astec s.a">
    no no no
    beata zniknela lecz jest iwona
    ktora daje rade biorac w usta kondoma
    ale co co co
    tam jest akcja na prawo
    wujek zyd daje rade z gruba baba
    lize jej cyce ktore stoja jak donice
    na balu jest nas paru chyba zesram sie ze skwaru
    </cit - koniec cytatu wspanialem piosenki z strony arnolda buzdygana -
    elita.pl / astec SA vel eteria.net>

    Oczywiscie nie ma w tym nic "zlego" o gustach sie nie dyskutuje, natomiast
    ciekawe jest ze kasting do filmu byl platny (tzn placiles 30.. albo 50?
    pln) po to aby miec szanse na dostanie pracy przy tym super-filmie....
    ktory nigdy nie powstal (lub tez pan buzdygan skrzetnie ukrywa to dzielo
    godne Hollywood'u w tajemnicy, kto wie)

    4) teraz, w 3 lata po tym jak pare osob narzekalo m.in. na grupach
    dyskusyjnych jak to zostali zrobieni w bambuko przez eteria.net - powstaje
    losowania.net (jakby zamiast eteria.net)

    5) z kolei sti.org.pl "przeksztalca sie" w Sad Arbitrazowy.

    I co ciekawe - ten to oto sad, bedzie rozstrzygal ew. kwestie sporne
    wynikajace z losowan. Wszystkie w/w "projekty" laczy jedna wspolna osoba
    pana arnolda buzdygana.

    W polaczeniu z licznymi opiniami na temat przekretow gospodarczych oraz
    pogloskami jakoby pan arnold buzdygan nasylal panow przedstawicieli w
    dresach, a to aby kogos nachodzic w pracy, a to zeby wybic komus szyby -
    moze nasuwac sie pewne podejrzenie iz ten sad arbitrazowy w polczeniu z gra
    liczbowa w ktorej jedynym autorytetem prawnym jest sam oganizator o jak sie
    wydaje dosyc "przekretowej" przeszlosci - moze chyba nasuwac podjrzenie iz
    jest to kolejna proba wyludzenia.

    Oczywiscie sa to tylko moja wlasne opinie, z ktorymi ktos sie moze zgodzic,
    lub nie - i moze dac nawet cale swoje oszczednosci na ta loterie, gdzie de
    facto organizator jak wynika z regulaminu moze powiedziec "biore kase a wy
    sie bujajcie, frajrzy"

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2003-11-12 14:41:19
    Od: Damian <d...@o...pl>

    > Oczywiscie sa to tylko moja wlasne opinie,

    To są Twoje kłamstwa, wyrażane publicznie, a nie opinie.

    Dlatego też pytam się Ciebie czy jesteś uznany za niepoczytalnego,
    że nie boisz się odpowiedzialności ?

    damian

  • 9. Data: 2003-11-12 14:46:37
    Od: Artur <a...@j...com>

    Czy Buzdygan naprawde popelnil przestepstwo czy nie to oceni sad. To co
    pisze Raf to opinia i prosba o porade.
    Dziwne wydaje mi sie tylko to, ze Buzdygan nie ma odwagi wystapic pod
    wlasnym nickiem, tylko po raz kolejny ucieka sie do podszywek

    > Dlatego też pytam się Ciebie czy jesteś uznany za
    > niepoczytalnego, że nie boisz się odpowiedzialności ?

    Dziwnie znajoma ta retoryka... ;-)

    A.

  • 10. Data: 2003-11-12 15:02:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@j...com
    03.jasien.net

    > Dziwne wydaje mi sie tylko to, ze Buzdygan nie ma odwagi wystapic pod
    > wlasnym nickiem, tylko po raz kolejny ucieka sie do podszywek

    Zabawne ze ta "jego" Sara juz go nie wspiera jak podczas afery z eteria.net
    w 2000r (co wycztalem dzis z google :)

    W sumi zal mi jej - pewnie ja zachipnotyzowal lub cos ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"