  • Data: 2022-01-06 17:07:16
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2022 o 16:58, nadir pisze:
    > Jak coś jest usunięte, to tego po prostu nie ma i backup tego nie
    > wyczaruje. Ale sam folder Kosz/Trash to nie do końca usunięty mail,
    > dlatego te foldery też się backup-uje. Natomiast użytkownik lub
    > ustawienia serwera decydują czy i kiedy usuwać maile z tego folderu.

    O usuwaniu emaili z foldera usunięte oczywiście masz rację. Ale to nie
    jest ich bezpowrotne usunięcie w praktyce.

    > Nie ma znaczenia, że mail to text. Nagłówki czyli; skąd, dokąd, kiedy,
    > którędy są często przechowywane dłużej niż całe maile.
    > To coś jak dane bilingowe u operatorów telekomunikacyjnych.

    Pewny tego jesteś? Bo kilka razy dane z takich serwerów analizowałem i
    nie spotkałem się z przechowywaniem osobno nagłówków. Albo mamy coś w
    rodzaju msg, albo nie mamy nic. Są specjalne programy, które na
    szybkiego wyciągają dane z nagłówków, by to jakoś analizować (np. LINK
    od AGH), ale to programowo się obsługuje. Na serwerze leżą pliki email.

    --
    Robert Tomasik