    From: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS
    Date: Tue, 9 Mar 2004 20:22:07 +0100

    Witam !!!
    Uważam Sąd jednak ma rację ponieważ tekst kjednolity umowy spółki nie musi
    być w formie notarialnej ale należy w nim uwzględnić tylko te zmiany, które
    były dokonane przez notariusza.
    Również przedmiot działalności nie może być wpisany dowolnie ale ten, który
    jest wpisany w umowie spółki. Numery EKD pokrywają się z PKD gdzie jest
    dodana tylko literka.
    Tak że musisz jednak zastosować się do Zarządzenia sądu. A tak na marginesie
    który to KRS.
    Pozdrawiam Marek