  • 1. Data: 2004-03-09 15:42:22
    Temat: KRS
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Złożylem wniosek do KRS
    i oprócz szeregu zarzutów które są niezgodne treścią złożonych wniosków
    (np. zrzucają że nie jest wpisane w KRS-WK w pozycji 1.1.2 słowo "Zarząd" a
    faktycznie jest wpisane)
    jeden jest odnośnie umowy spółki, który może być zasadny bo sam pisałę ten
    teks jendnolity na podstawie starej umowy (odobno ta można i nie musi być to
    notarialnie).
    Zarzuty są do przedmiotu działalności. Według starej umowy gdzie przedmiot
    dzialalnści był jeszcze określony wedłu EKD tych dzialności jest 5 i są to
    dosyć ogólne jak np. dział 93 wedłu EKD - Pozostała dzialaność związna z
    prowadzeniem interesów, natomiast według PKD (a według niej trzeba wpisać do
    KRS) w dziale 93 jest dużo działalności.
    Ja wpisalem z każdego działu te który są związane z przedmiotem mojej
    działności a nie wszystkie. I teraz nie wiem czy dobrze to zrobilem.
    Ponadto żądaja listy wspólników według wzoru. Czy istnieje takie wzór bo ja
    pierwsze słyszę??

    Jakby ktoś miał ochote si wypowiedzieć to z góry dziękuje

    Pozdrawiam
    galis

  • 2. Data: 2004-03-09 19:22:07
    Temat: Re: KRS
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Witam !!!
    Uważam Sąd jednak ma rację ponieważ tekst kjednolity umowy spółki nie musi
    być w formie notarialnej ale należy w nim uwzględnić tylko te zmiany, które
    były dokonane przez notariusza.
    Również przedmiot działalności nie może być wpisany dowolnie ale ten, który
    jest wpisany w umowie spółki. Numery EKD pokrywają się z PKD gdzie jest
    dodana tylko literka.
    Tak że musisz jednak zastosować się do Zarządzenia sądu. A tak na marginesie
    który to KRS.
    Pozdrawiam Marek

  • 3. Data: 2004-03-09 22:23:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004 16:42:22 +0100, "Galis" <g...@g...pl> wrote:

    >(np. zrzucają że nie jest wpisane w KRS-WK w pozycji 1.1.2 słowo "Zarząd" a
    >faktycznie jest wpisane)
    Tu sie nie wypowiem.

    >jeden jest odnośnie umowy spółki, który może być zasadny bo sam pisałę ten
    >teks jendnolity na podstawie starej umowy (odobno ta można i nie musi być to
    >notarialnie).
    Tak mozna, i Zarzad podpisuje sie pod tekstem jednolitym - ze
    sporzadzil go zgodnie z prawda :)

> [...]
    >KRS) w dziale 93 jest dużo działalności.
    >Ja wpisalem z każdego działu te który są związane z przedmiotem mojej
    Na poczatku KRS bylo tak ze trzeba bylo wypisywac wszystkie
    dzialalnosci w pelnym rozwinieciu tzn. co do literek. Nie mozna bylo
    wpisac 93. tylko wymienic: 93.10.z, 93.20.z , 93.30.a, 93.30.b itd
    Teraz mozna juz wpisac 93. i sad przyjmuje (bynajmniej w Szczecinie)

    >Ponadto żądaja listy wspólników według wzoru. Czy istnieje takie wzór bo ja
    >pierwsze słyszę??
    Lista wspolnikow x sp. z o.o.

    1) Jan Kowalski, zam. Pcim Dolny, ul. Koralowa 13, laczna wartosc
    udzialow: 10.000 zl
    2) ...

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-03-10 06:51:35
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Numery EKD nie pokrywają się w całości bo w pierwotnym akcie prawnym jest
    napisana tylko cały dział np. 93 a w zarządzeniu sąd żada żeby wpisać
    przynajmniej dwie cyfry. No ja napisałem aż do literki, wiec chyba to
    ograniczę.
    Tylko zastanawiam sie czy w tekście jednolitym wypisać tylko cały dział
    wedłuig PKD tak jak to było w pierwotnym akcie z EKD, czy rozszerzyć to do
    drugiego poziomu??

    Galis

  • 5. Data: 2004-03-10 07:01:50
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Witam
    Jeżeli wpiszesz w tekscie jednolitym zmiany, które nie były robione przez
    notariusza możesz mieć kłopot dlatego należy uwzględnić tylko zmiany
    notarialne. Coś mi się widzi, że będzie trzeba dokonać zmiany umowy spółki
    do obecnych przepisów i jeżeli spółka działa to należy się zastanowić jakie
    jeszcze zmiany są konieczne.
    Pozdrawaiam Marek.

  • 6. Data: 2004-03-10 07:33:46
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    > notarialne. Coś mi się widzi, że będzie trzeba dokonać zmiany umowy spółki
    > do obecnych przepisów i jeżeli spółka działa to należy się zastanowić

    No tak ale tam sie praktycznie nic nie zmienia oprócz PKD.
    Jest ta sama dzialalność tylko napisana ogólnie (cały dział EKD)
    A jak napisze w tekście jednolitym też cały dział tylko nazwę EKD zamienie
    na PKD, to jak myślicie że przejdzie??

    Pozdr
    galis

  • 7. Data: 2004-03-10 19:14:33
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

> [...]
    > Jest ta sama dzialalność tylko napisana ogólnie (cały dział EKD)
    > A jak napisze w tekście jednolitym też cały dział tylko nazwę EKD zamienie

    Sorki, ale ja wogole nie wiem w czym problem. Nie mozesz nic zmienic. Musisz
    sporzadzic tekst jednolity - czyli taka redakcje, ktora dolaczona do akt
    rejestrowych pozwoli czytelnikowi zobaczyc jak obecnie brzmi umowa spolki
    (bez wzgledu na to ile bylo zmian).
    Zatem na tekscie pierwotnej umowy spolki nanosisz zmiany, ktore zostaly
    dokonane dalszymi aktami. Nic nie zmieniasz sam , nic nie przeredagowujesz.
    Tylko do z pierwotnego tekstu skreslasz, zmieniasz dodajesz nowe jednostki
    redakcyjne lub nowe brzmienia. Slowo w slowo.
    Pozdrawiam
    Fakirek