  • Data: 2022-05-13 10:01:42
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To u nas taka trochę tradycja. Przez wiele lat byliśmy w niewoli i z
    > założenia przyjmujemy, że władza chce źle. Tu nie ma większego
    > znaczenia, co by ta "władza" nie postanowiła, to znajdzie sie kilku
    > oszołomów, co będą twierdzić, że oni wiedza lepiej. U nas nie ma utartej
    > tradycji poszanowania prawa dla samego jego poszanowania.

    Od 1795 do 1918 Polski nie było na mapach ? Polacy byli zniewoleni, może
    i tak było jeśli wierzymy temu co piszą historycy.
    Potem 1939-1945 Polska zniewolona
    Kontrowersyjny okres to 1945-1989 ale jakoś nie ograniczali jazdy
    rowerem, tyle, że możemy o tym nie wiedzieć, bo słabo się wiadomości
    rozchodziły wtedy, a nie był to news medialny, rower był łatwiej
    dostępny a skuteczny w przemieszczaniu, ja sam pierwszy rower posiadłem
    w 1957 roku. Jeździłem wszędzie, ale zawsze po jezdni, nigdy po chodniku.
    Znalazłem że pierwszy rower został wynaleziony w 1817r. przez barona
    Karla von Drais z Niemiec.
    Jakie było wtedy prawo o ruchu drogowym ?