  • Data: 2022-05-13 08:14:26
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2022 o 08:00, rowerex rowerex pisze:

    > DC City to daleka zagranica, takie obce panstwo za górami i za lasami.

    W którym mieszka z przyległościami 2,5M ludzi co tworzy już znaczny
    precedens. Reszta też za granicę (nie tylko tą naszą wewnętrzną) jeździ
    i podgląda. W Poznaniu też "mieszkałem" jakiś czas temu przez pół roku i
    dramatu nie było (rower, samoochód). W krakowie jak ostatnio byłem też
    mnie wpuszczali mimo (a może dzięki) warszawskiej rejestracji. Jak
    weźmiesz warszawę, trójmiasto, poznań i kraków to już naprawdę znaczny
    odsetek. NIe wiem jak wygląda śląsk i łódz, ale skoro ogólnie w dużych
    miastach wygląda to nieżle to może i tam też. Ogólnie kultura i infra
    idą w dobrą stronę, więc nie ma co dramatyzować, że "u nas się nie uda".
    Trochę czasu to zajmie ale się uda. Podobnie jak udało się dużo nie
    wyobrażalnch pozornie jeszcze na początku 89r. rzeczy, tylko trochę
    czasu to zajęło. Uszy do góry - efekty już widać. IMHO jeszcze 10 lat i
    "niezauważanie" rowerzystów i pieszych będzie uważane powszechnie za
    buractwo. Zapierdalanie też. Jeszcze 10 lat temu jeżdzenie po
    autostradach 200+ to się spotykało raczej z podziwem a nie krytyką.
    Wszytko idzie w dobrym kierunku. I to oddolnie, bo mandat to dalej jest
    traktowany w kategorii pecha nie zasłużonej kary, więc raczej nie stąd
    te zmiany.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!