  • Data: 2022-03-02 17:20:33
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-02 o 14:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Z wieżą to chyba nie wiadomo - celowy ostrzał, czy przypadkowe trafienie.
    > A zwalic taką wieże ... frajda :-)

    > Czego szukali w Czarnobylu to nie wiem, ale raczej nie materiałow - tych
    > maja pełno u siebie.

    > Moze dla Ukraincow Morawiecki dotacje da, a na bezdomnych nie chcial.
    >
    > Poza tym jak Ukraincy zaczną pracowac i płacic, to moze bedzie dla
    > miasta zysk, bezdomni raczej nie chcieli.

    Też prawda.
    A co zrobią z pracującymi Polakami? Powywalają ich z pracy?

    > A potem sie ich przyjmie do Unii, zaraz wyjadą pracowac do Niemiec, a
    > mieszkania zostaną.

    Może tak będzie.

    > A poza tym czytasz, ze problemy prawne z tym osiedlem trwaja juz lata,
    > wiec moze wcale nie bezdomnych tu chodzilo.

    A kto by chciał dać mieszkanie obdarciuchowi bezdomnemu jak wiele rodzin
    mieszka w fatalnych warunkach i nawet pustostanu nie dostaną.

    Nowe wieści się pojawiły.
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/mokotow/warszawa-flaga-
    ukrainy-i-polski-na-szpiegowie-5619402

    --