  • 1. Data: 2022-03-01 11:12:37
    Temat: Jenców nie bierzemy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podoba mi się proporcja 5320 zabitych do 200 wziętych do niewoli.

  • 2. Data: 2022-03-01 11:19:36
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2022 11:12:37 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Podoba mi się proporcja 5320 zabitych do 200 wziętych do niewoli.

    To jedno, ale w wojnie lepiej zrobic 5 tys zabitych i 50 tys rannych.

    Tylko ... niekoniecznie "jencow nie bierzemy", moze specyfika dzialan
    taka. Ostrzeliwujesz pozycje z artylerii, przyjezdzasz po pewnym
    czasie, liczysz zabitych.

    A jency by sie bardzo przydali - sprawdzonym sposobem zatrudnic przy
    odbudowie tego, co zniszczyli. To im przejdzie po paru latach ochota
    na wojaczke, i sie zrobi desowietyzacja/deputinizacja.

    J.

  • 3. Data: 2022-03-01 11:29:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 11:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podoba mi się proporcja 5320 zabitych do 200 wziętych do niewoli.

    Bo Rosjanie atakują. Wówczas żołnierz albo ginie, albo jest ranny, ale o
    wpadnięcie w niewolę trudno. Jeńcy, to chyba skutki likwidacji desantów
    na tyłach tylko.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-03-01 11:31:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 11:19, J.F pisze:
    > A jency by sie bardzo przydali - sprawdzonym sposobem zatrudnic przy
    > odbudowie tego, co zniszczyli. To im przejdzie po paru latach ochota
    > na wojaczke, i sie zrobi desowietyzacja/deputinizacja.

    Pytanie, czy za kilka lat będzie to miało znaczenie. Ukraina walczy
    teraz. To się liczy na godziny, dni, może tygodnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-03-01 18:37:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/politik/ausland/politik-ausland/ukraine-
    krieg-russische-truppen-mit-64-kilometer-konvoi-auf-
    dem-weg-nach-kiew-79310338.bild.html

    Mnie martwi, czy Kijów nie będzie wyglądał jak Grozny.

    -----

  • 6. Data: 2022-03-02 00:38:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > odbudowie tego, co zniszczyli. To im przejdzie po paru latach ochota
    > na wojaczke, i sie zrobi desowietyzacja/deputinizacja.

    Nie sądzę aby większość z nich miała jakąkolwiek ochotę na wojaczkę, a
    jak nabiora nawet większej nieochoty to co zrobią?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-03-02 01:05:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Nie sądzę aby większość z nich miała jakąkolwiek ochotę na wojaczkę, a
    > jak nabiora nawet większej nieochoty to co zrobią?

    Na wojaczkę to nie mają ochoty, ale zabijać dzieci i bezbronną ludność
    to widocznie da nich bandytów -frajda.
    Poza tym wysadzii przedszkole, wysadzii największy samolot świata,
    wysadzii wieżę telewizyjną, zajęli Czarnobyl, gdzie nadal jest
    promieniowanie (widocznie będzie im potrzebny materiałm
    promieniotwórczy) itd, itd.

    Natomiast w Polsce raptem znalazły się pustostany-dla Ukraińców wyremontują.
    Przy ul. Sobieskiego 100 duże, puste ruskie osiedle wreszcie po wielu
    latach będzie zajęte przez komornika i po wyremontowaniu będą mieszkali
    tam uchodźcy. Budynki ładne, osiede ogrodzone, z ochroną. Tak zarządził
    prezydent Trzaskowski.
    A polscy bezdomni (w większości nie ze swojej winy) niech dalej
    mieszkają pod mostami. Nimi nikt się nie interesuje.

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-03-02 06:15:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie sądzę aby większość z nich miała jakąkolwiek ochotę na wojaczkę, a
    > jak nabiora nawet większej nieochoty to co zrobią?

    Biała flaga i do najbliższego posterunku ukraińskiego?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-03-02 14:39:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2022-03-02 o 00:38, Marcin Debowski pisze:

    >Na wojaczkę to nie mają ochoty, ale zabijać dzieci i bezbronną
    >ludność to widocznie da nich bandytów -frajda.
    >Poza tym wysadzii przedszkole, wysadzii największy samolot świata,
    >wysadzii wieżę telewizyjną,

    Z wieżą to chyba nie wiadomo - celowy ostrzał, czy przypadkowe
    trafienie.
    A zwalic taką wieże ... frajda :-)

    > zajęli Czarnobyl, gdzie nadal jest promieniowanie (widocznie będzie
    > im potrzebny materiałm promieniotwórczy) itd, itd.

    Czego szukali w Czarnobylu to nie wiem, ale raczej nie materiałow -
    tych maja pełno u siebie.

> [...]
    >A polscy bezdomni (w większości nie ze swojej winy) niech dalej
    >mieszkają pod mostami. Nimi nikt się nie interesuje.

    Moze dla Ukraincow Morawiecki dotacje da, a na bezdomnych nie chcial.

    Poza tym jak Ukraincy zaczną pracowac i płacic, to moze bedzie dla
    miasta zysk, bezdomni raczej nie chcieli.

    A potem sie ich przyjmie do Unii, zaraz wyjadą pracowac do Niemiec, a
    mieszkania zostaną.

    A poza tym czytasz, ze problemy prawne z tym osiedlem trwaja juz lata,
    wiec moze wcale nie bezdomnych tu chodzilo.

    J.

  • 10. Data: 2022-03-02 16:40:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 14:39, J.F. pisze:
    > A poza tym czytasz, ze problemy prawne z tym osiedlem trwaja juz lata,
    > wiec moze wcale nie bezdomnych tu chodzilo.

    IO ja bym stawiał na to. o ile zajęcie terenu należącego do Rosji i
    przesiedlenie tu bezdomnych jest słabiutkie, to osiedlenie w takich
    budynkach ofiar wywołanej przez Rosję wojny już jest medialnie
    akceptowalne. Co do przepisów, to trzeba by zbadać sprawę.

    --
    Robert Tomasik