  • Data: 2022-03-03 13:08:55
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    77995,ukraincy-rozbili-elitarna-jednostke-wroga-rosy
    jski-dowodca.html#s=BoxMMtCzol4

    > Bo ja wiem, czy haniebny? Uciekł, ale żyje :-)

    i jeszcze...

    Nie rozumiem też dlaczego tych dwóch czołgistów, co poprosiło o
    paliwo na ukraińskim komisariacie policji, nazwano idiotami.
    Przecież to mądre chłopaki - dzięki temu żyją i mają czyste sumienie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65