  • Data: 2006-12-28 23:46:42
    Temat: Re: Jak spłacić dlug bez posrednikow?
    Od: "gosia" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> napisał(-a):
    > Ustal za jaki okres brakuje wpłat ....
    Na razie udalo mi sie ustalic, ze przejela to firma Ultimo. Nie wiem, za
    jaki dokladnie okres byla ta naleznosc, nie ma rachunkow, nie wiem, gdzie
    tego szukac, bo w zadnych pisamch, co mam nie jest to opisane, tylko suma.
    Na pewno bylo to przed lipcem 2004, bo jakos wtedy kobieta w ogole zerwala
    umowe z TP. Czyli na pewno ponad 2 lata, ale nie wiadomo, czy ponad 3... Mam
    tez pismo z lutego 2005 od TP, ze przekazuja wierzytelnosc zewnetrznej
    firmie (nie pisza jakiej ani za jaki okres zadluzenie). W kazdym razie
    poradzic jej, zeby nie umawiala sie na nic z ta firma, tylko ew. czekala na
    pismo z sadu? Czy wtedy bedzie wiadomo, za jaki okres jest to zadluzenie?

    Dzieki za odzew - gosia