  • Data: 2006-12-29 03:13:42
    Temat: Re: Jak spłacić dlug bez posrednikow?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gosia wrote:
    > Na razie udalo mi sie ustalic, ze przejela to firma Ultimo. Nie wiem, za
    > jaki dokladnie okres byla ta naleznosc, nie ma rachunkow, nie wiem, gdzie
    > tego szukac, bo w zadnych pisamch, co mam nie jest to opisane, tylko suma.

    Póki co to nie Twój problem - to oni muszą przedstawić faktury, za które
    jest należność. Jeśli trafi się jakaś autentyczna faktura, która jeszcze
    się nie przedawniła - dopiero wtedy będzie Twoje zmartwienie znaleźć
    potwierdzenie przelewu (lub inne potwierdzenie wpłaty).

    > Na pewno bylo to przed lipcem 2004, bo jakos wtedy kobieta w ogole zerwala
    > umowe z TP. Czyli na pewno ponad 2 lata, ale nie wiadomo, czy ponad 3... Mam
    > tez pismo z lutego 2005 od TP, ze przekazuja wierzytelnosc zewnetrznej
    > firmie (nie pisza jakiej ani za jaki okres zadluzenie). W kazdym razie

    Pomyśl: czy gdybyś miała jakiś dług, który możesz legalnie wyegzekwować,
    a nie przymierałabyś akurat głodem (a TPSA zdecydowanie nie przymiera ;)
    ) to czy sprzedałabyś ten dług za ułamek jego wartości?

    Oczywistym jest, że na 99% takie coś jest nie do wyegzekwowania
    legalnymi metodami.

    > poradzic jej, zeby nie umawiala sie na nic z ta firma, tylko ew. czekala na
    > pismo z sadu? Czy wtedy bedzie wiadomo, za jaki okres jest to zadluzenie?

    Zadłużenie nie ma być "za okres". Oni musza przedstawić konkretne usługi
    (faktury)., które nie zostały opłacone.