  • Data: 2006-12-29 03:17:20
    Temat: Re: Jak spłacić dlug bez posrednikow?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "gosia" <m...@B...pl> wrote in message
    news:en1l1t$pkm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Na razie udalo mi sie ustalic, ze przejela to firma Ultimo. Nie wiem, za
    > jaki dokladnie okres byla ta naleznosc, nie ma rachunkow, nie wiem, gdzie
    > tego szukac, bo w zadnych pisamch, co mam nie jest to opisane, tylko suma.
    > Na pewno bylo to przed lipcem 2004, bo jakos wtedy kobieta w ogole zerwala
    > umowe z TP. Czyli na pewno ponad 2 lata, ale nie wiadomo, czy ponad 3...

    Wystarczy 2.
    Rachunki okresowe przedawniają się po dwóch latach.

    >Mam tez pismo z lutego 2005 od TP, ze przekazuja wierzytelnosc zewnetrznej
    >firmie (nie pisza jakiej ani za jaki okres zadluzenie). W kazdym razie
    >poradzic jej, zeby nie umawiala sie na nic z ta firma, tylko ew. czekala na
    >pismo z sadu? Czy wtedy bedzie wiadomo, za jaki okres jest to zadluzenie?

    To firma ultimo ma wykazać za jaki okres jest to dług.
    Poradzić, że ma nie rozmawiać z firmą ultimo, nie dzownić i nie wysyłać
    pism.
    Czekać na pismo z sądu i dopiero wtedy tego nie zawalić.
    Poradzić jej również, że jakikolwiek pan z ultimo, nie ma prawa przychodzić
    do jej domu i jej straszyć i należy wywalić go za drzwi natychmiast i
    stanowczo, albo od razu dzwonić na policję.