  • Data: 2004-09-30 07:35:52
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:
    > Przepraszam za te ziutki, tekst był przekopiowywany.

    gazrurka - dobra do solowego starcia jak i do masówki ;)

    A tak przy okazji to i ja mialem z sasiadami ten problem :) jednak u nas ci
    "gowniarze" to jednak poczuli respekt ;) Kazalem im sprzatac klatke cala, bo
    jak nie to wpierdziel na na miejscu lub na wynos :)
    W koncu zaskoczyli ze mnie lepiej omijac choc tak naprawde to caly dzien nie
    ma mnie w domu.
    U nas wpychali ulotki do skrzynki, nie dosc ze ja rozpychali i niszczyli to
    jeszcze zawsze zostaje ryzyko ze ktos sobie zakuma kogo nie ma w domu i
    operacja gotowa, bede jeszcze sasiada meble wychodzily same z domu. :))
    Tak wiec jak nie po dobroci to trzeba ferajne porzadnie przestraszyc.