  • Data: 2004-09-30 10:17:37
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumieją. Producent tego paskudztwa jest wyjątkowo odporny na
    wiedzę.
    > Jestem właśnie po konsultacjach z sąsiednią spółdzielnią (druga strona
    studni).
    > U nich są inne drzwi - tam Telepizza włamuje się za pomocą śrubokrętów.
    Chodzi
    > kilku gówniarzy 17-19 lat. Po przepędzeniu szybko wracają. Łażą tylko
    przed
    > południem. Całe szczęście, że tam jest dozorca - może uda się złapać
    tych gnoi.

    po mesku trzeba wtedy pogadac (ale z glowa, by samemu sobie nie
    zaszkodzic)

    > Ale moje pytanie dotyczyło trochę czego innego. Bo przecież jak nawet
    złapie
    > się tych roznosicieli, to Telepizza wynajmie następnych. Chodzi o to,
    czy jest
    > możliwe prawne ściganie zleceniodawcy, a więc samej Telepizzy. Jak by
    zapłacili
    > parę razy jakieś odszkodowanie, to przestaliby się włamywać do cudzych
    domów.

    tak, byl watek nieddawno dotyczacy (max 2 tygodnie) naklejeania ulotek
    reklamowych na rynnie czyjegos domu.
    Tam padlo stwierdzenie ze rowniez odpowiada osoba ktora to zlecila.

    > Czapla
    >
    > PS. Skończył mi się limit, dlatego nadaję z innego, cudzego konta.

    polecam usenet.gazeta.pl , nie ma limitu.

    P.