    Subject: Re: Interwencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 14 Sep 2020 15:03:23 +0200

    W dniu 14.09.2020 o 11:36, J.F. pisze:

    > Mozesz podac w ktorym rozporzadzeniu ?

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW w sprawie postępowania przy wykonywaniu
    niektórych uprawnień policjantów

    > Taa ... to mamy problem, bo widziales tam jakies wykroczenie/przestepstwo ?

    Ja tam żadnego problemu nie mam. Nie wiem, jak Ty. No i nie wiem, co by
    ma brak na tym filmiku wykroczenia do rzeczy. Już pisałem, ze mógł go
    wcześniej się dopuścić.

    > Nie znam. Napisali, ze Białystok.

    To prawdopodobnie nic się nie dowiesz, bo raczej interesu w tym nie masz.

    > Do szczecinskiej napisze, niech szukaja wlasciwej :-P

    Możesz, ale odpiszą, ze nie mają wiedzy i tyle z tego będzie.

    > Wynika, ze sa trzy prokuratury rejonowe, ale pod tym samym adresem i
    > telefonem;

    Ale jednak trzy różne. Przede wszystkim, jeśli już w ogóle chcesz o coś
    pytać, to bym Policji pytał. Prokuratura nie musi w ogóle w tym
    uczestniczyć.

    > Ja tak w kwestii innych dyskusji, ze prokurator niby niewiele moze.

    Wiesz, jak zadajesz nieprecyzyjne pytanie, to dostajesz nieprecyzyjne
    odpowiedzi.

    > Jak widac sie poskarzyl, ale ... jak rozumiem, to komendant parafke i
    > tak musial zlozyc - kwestia czasu.

    Czemu komendant?

    > A w notatniku wpisany jakis powod zatrzymania ... i jak to sie
    > kwalifikuje - poswiadczenie nieprawdy w dokumentach ?

    Nie mam zielonego pojęcia, co oni wpisali i dlaczego tego człowieka
    zatrzymywali. Nie umiem Ci odpowiedzieć. Po za tym z tymi wpisami, to
    też nie ma jakiejś jednej szkoły. Wiele zależy od lokalnych zwyczajów.
    Generalnie ma z tego wynikać z jakiego powodu użyto ŚPB, czego użyto i
    jaki był skutek. Masz w ustawie o ŚPBiBP z tyłu wypisane, co powinno być.

    > Nie przez komendanta, ktory zaklada, ze policjant nie klamie, tylko
    > przez policjantow, co wpisali, ze agresywny byl ...

    Komendant raczej nie rozlicza patroli.

    > No i moze stad brak slyszenia
    > Tak czy inaczej - spowodowanie zagrozenia czy falszywy zarzut - wybieraj
    > sam :-)
    > No chyba, ze te kaski bezpieczne, albo wina ministra bedzie ... no bo
    > przeciez nie poslow :-)

    A musi być cokolwiek?

    > To sie dali zlapac jak dzieci :-)

    Nikt nie jest doskonały.

    > Nie widac, aby policjanci zapezpieczali flaszke.

    Nikt chyba tego nie zabezpiecza, bo niby czego dowodem jest flaszka z
    alkoholem? Równie dobrze mógł stać i trzymać.

    > No i jeden z tych innych zauwazyl kamere :-)

    No to co z tego? Jest zakaz zauważania?

    --
    Robert Tomasik