  • Data: 2011-07-09 11:31:26
    Temat: Re: Hieny cmentarne - łowcy błędów
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-09 13:19, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Z tym, ze jak przepisy prawa czy podatkowe sa zbyt absurdalne, to
    > obawiam sie, ze ktos albo tej firmy wcale nie otworzy, albo otworzy ja w
    > innym kraju - w przypadku dzialalnosci prowadzonej online moze to byc
    > latwiejsze, niz walka z wiatrakami.

    Ależ w przypadku, o którym traktuje niniejszy wątek, nie mówimy o
    jakichś abstrakcyjnych "przepisach prawa czy podatkowych", lecz o
    konkretnych, niedozwolonych klauzulach zawartych w konkretnych
    regulaminach. Czyli o zapisach, które pogarszają sytuację klienta. Dla
    mnie jako klienta nie są to sytuacje "absurdalne", bo zbyt często mam do
    czynienia z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy potem mi w żywe oczy mogą
    się śmiać w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi"?
    pwz