    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Google Glass
    Date: Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100
    <lfindu$nql$1@node2.news.atman.pl> <lfitrj$uf7$1@node1.news.atman.pl>
    <lfk5et$2ur$1@node2.news.atman.pl> <lfk6lf$6bb$1@node1.news.atman.pl>
    <lfkqd2$otv$1@node2.news.atman.pl> <lfkric$q2l$1@node2.news.atman.pl>
    <lfl47b$33n$2@node2.news.atman.pl> <lfl8ki$7fl$2@node2.news.atman.pl>
    <lfletj$dki$1@node2.news.atman.pl> <lflgc5$f23$2@node2.news.atman.pl>
    <lflgmt$jkh$2@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403110847220.1252@quad>
    <lfmhoc$jjv$2@node1.news.atman.pl> <lfmi7c$ctv$3@node2.news.atman.pl>
    <lfmjak$e49$2@node2.news.atman.pl> <lfmk21$evg$2@node2.news.atman.pl>
    <lfmkp5$fou$1@node2.news.atman.pl> <lfmlak$g7i$1@node2.news.atman.pl>
    <lfmm3k$gqu$1@node2.news.atman.pl> <lfmmba$h63$1@node2.news.atman.pl>
    <lfn0gg$4bb$1@node1.news.atman.pl> <lfn6ik$q9$1@news.task.gda.pl>

    On 11.03.2014 15:28, Marek Dyjor wrote:

    > a skąd wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem
    > fotograficznym już nie wspominając o telefonach komórkowych?

    Po pierwsze w momencie gdy widze, ze ktos kieruje w moja strone obiektyw
    moge sie odwrocic. Bo to oznacza, ze bedzie chcial zrobic zdjecie lub film.

    Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko zamarkowac.

    Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to
    patrzenie, filmowanie czy transmisja.

    > prawo musi mieć sens i być możliwe do wyegzekwowania.

    Dlatego propnuje podyskutowac inaczej niz w durnym tonie "hiki masz
    wyjebane".

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l