  • Data: 2011-03-30 15:09:12
    Temat: Re: GIODO i email
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 00:20, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Mogą zawierać cokolwiek i co z tego? Imię i nazwisko to najmniejszy
    > "problem". Nie wydaje mi się ponadto, żeby adres e-mail zawierający w
    > treści ciąg znaków kojarzący się z imieniem czy nazwiskiem należało
    > uznawać za daną osobową.

    Gdzie bym nie googlał to wszędzie uważają, że email może być daną
    osobową. Ustawa mówi, że za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    fizycznej. Wystarczy, że jeden mail w bazie będzie dawał możliwość
    zidentyfikowania.

    > I z drugiej strony -- czy zgłosiłeś już do GIODO swoje bazy w programie
    > pocztowym i w telefonie komórkowym?

    Poczty używam googlowej więc nie dotyczy. W telefonie - też nie. Ale,
    że nikt tego nie robi nie oznacza, że prawo tego nie wymaga :)