  • Data: 2002-01-17 20:52:35
    Temat: Re: Dogryziemy lobuzom?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Szczecinie rozwiązali to tak, że płatna jest CAŁA strefa parkowania, a nie
    miejsca parkingowe i chyba omineli ten problem. Ja podejmowałem inną sprawę -
    "mandatów" za parkowanie w strefie bez opłaty. Taki mandat jest w
    zasadzie "pismem" skierowanym przez urząd miasta do obywatela, nawet jeżeli
    pośrednio przez firmę prywatną występującą w ich imieniu. A tutaj powinien
    obowiązywać kpc (nie mylić z mandatami policyjnymi!!!) i artykuły o
    skuteczności doręczenia. Nie jest skutecznym doręczenie za klamkę lub za
    wycieraczkę...
    A z tymi blokadami, to ja już kiedyś woziłem ze sobą małą spawarkę acytelenową,
    ale akurat wtedy żadne bydlątko nie założyło...