  • Data: 2008-06-29 08:07:54
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: jedrus <j...@n...ne.btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zly napisał(a):

    > A to sie zapytam. Na jakiej podstaie oni sobie moga wchodzic z policja
    > grzebac ludziom w kompach? To tak samo jakbym ja zglosil na policje, ze
    > sasiad jest zlodziejem, i poszedl z nimi przeszukiwac mu mieszkanie w
    > poszukiwaniu dowodow...

    Jakas podstawa jest, bo dosc czesto slyszalem o "zlikwidowaniu" jakiegos
    gniazda pirata co zreszta widac po ogloszeniach zamieszczanych nawet w
    usenecie ktorych ilosc w znacznym stopniu zmalala.;)
    Przyklad z "sasiadem-zlodziejem" nie jest precyzyjny i tu policja nie
    wejdzie. Jezeli po stwierdzeniu "jest zlodziejem" bedzie "bo widzialem u
    niego moj zaginiony rower" to jestem pewny ze policjant wejdzie.
    Wracajac teraz do oprogramowania, to nie potrzebne sa donosy. Wystrczy
    popatrzec np. na naglowki poczty by MS mialo prawo do sprawdzenia
    licencji i tu panowie z BSA wraz z policja wchodza;)

    --

    jedrus

    "Nie wierzymy już nikomu" http://mokotow.btx.pl/content/view/101/67/