  • Data: 2008-06-29 07:50:00
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacj a systemu
    Od: jedrus <j...@n...ne.btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kit napisał(a):

    > Oczywiscie, wycofal sie i sa powody sadzic, ze straciles takim zachowaniem
    > nie jednego, lecz kilku potencjalnych klientow.

    W tym stwierdzeniu jest blad. Telefony sa po to by dzwonic i nigdzie nie
    jest zapisane, ze kazdy dzwoniacy musi stac sie klientem to po pierwsze
    a po drugie, to co ma z tym wspolnego moje zachowanie?
    Jezeli uwazasz je za naganne to Twoja sprawa. Cale szczescie ze jak do
    tej pory jestes jedynym ktory tak twierdzi;)

    --

    jedrus

    "Nie wierzymy już nikomu" http://mokotow.btx.pl/content/view/101/67/