    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tymi samochodami?
    Date: Fri, 22 Mar 2024 02:04:42 +0100
    <idxJN.248153$hq1.208486@fx13.ams1> <ut6rn2$g4a$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <wVMJN.350875$7uxe.73797@fx09.ams1> <ut8j7k$cq7$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <_oQJN.350878$7uxe.199645@fx09.ams1>
    <uta52g$tf0$2$Shrek@news.chmurka.net> <th4KN.69367$bIG8.4157@fx04.ams1>
    <utb8jo$ufg$2$Shrek@news.chmurka.net> <86aKN.231058$ds1.40435@fx14.ams1>
    <utcd8u$s2o$1$Shrek@news.chmurka.net> <qSpKN.62196$bml7.4474@fx10.ams1>
    <utds8e$7s4$4$Shrek@news.chmurka.net> <b0MKN.237926$ds1.3738@fx14.ams1>
    <utggmh$3rv$2$Shrek@news.chmurka.net> <uth3sg$25lb0$1@dont-email.me>
    <1eojleff7ntgl$.cgxqbxc2cplf.dlg@40tude.net>
    <uthpvm$2b01c$2@dont-email.me> <uthrol$qgf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <hQ3LN.45624$QUO3.29114@fx15.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Shrek, ja Cie proszę...

    Nosiciel bezobjawowy na nic cię nie naprowadzi?

    Pierdolenie po linii że to absolutnie niemożliwe w przypadku każdej
    choroby dla mnie jest dowodem _fanatyzmu_ szczepionkowego.
    Człowiek myślący by powiedział że to raczej+ przypadkowa zbieżność bo
    nieprzypadkowa zależność _powinna_ statystycznie wyjść (zostać
    zauważona) o ile niej jest bardzo++ rzadka.

    Dla mnie ludzie wrzucający wszystkie szczepionki jak leci do jednego
    wora są idiotami albo skurwysynami marketingu. Podważanie zaufania do
    "starych" szczepionek nachalnym promowaniem nowych szczepionek na
    "(statystycznie( niezbyt groźne sprawy" dla mnie jest krótkowzrocznym
    skurwysyństwem pokazowym.

    --
    A. Filip