  • Data: 2022-08-11 08:42:08
    Temat: Re: CPK odszkodowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Aug 2022 06:22:55 +0200, Shrek wrote:

    > Domku nie zasłoniły:P

    > Przepraszam, to żart? Jeśli uczciwy biegły myli się czterokrotnie, to
    > znaczy że opinie biegłych są nic nie warte. Zresztą jak pisałem w innym
    > wątku - jedna strona powółuje biegłego, druga zleca kontropinie - są
    > odmienne o 180 stopni zwykle.

    Przy czym akurat wycena nieruchomosci to IMO ciezka sprawa.
    Łatwa, jak jest nowy blok, 10 identycznych mieszkan, 5 sie ostatnio
    sprzedalo w podobnej cenie.

    Gorzej, jak masz "posiadłosc" z domem, i to starym.

    I nawet trudno powiedziec, ze biegly sie myli.
    Po prostu inaczej ocenia. Choc wynika z tego, ze jego ocena nic nie
    warta.

    Kolejna sprawa, to szczytny cel, jak ten CPK.
    Jest sobie pole, powiedzmy ze okolicy troch pól sie sprzedało, i cena
    jest w miare dobrze znana. Kupic by mozna po X,
    choc ludzie wiadomo - nie lubia ojcowizny sprzedawac, nie chce, bo
    nie, moze za 2X by sprzedal.
    Ale zrobią drogę, to sie nagle okaze, ze tu stacja benzynowa moze
    stanąć. I pole nagle warte 10x.
    Po ile placic za zabranie na droge?
    A jak nie zabiora, to drogi nie bedzie, i pole nadal warte X :-)

    J.