    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Były policjant
    <62a78a09$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <t884q0$23a$2@gioia.aioe.org>
    <62a79ac0$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <t89cr0$1crt$1@gioia.aioe.org>
    <62a897eb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a89b77$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8d646$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8d9aa$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@4...net>
    <62a99035$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <amph3o1aeo9k$.2hbzt0ljd1to.dlg@40tude.net>
    <62a9a33f$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <k560on77nh26$.1e7744g5n4ygn$.dlg@40tude.net>
    <XXjqK.398521$d21.289456@fx09.ams1>
    <62aa0c56$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 15 Jun 2022 23:24:51 GMT

    On 2022-06-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No na tą chwilę panuje raczej powszechne przekonanie, że walczyć po
    > stronie ukrainy dobrze, a rosji źle. Tak jak pisałem - sąd w razie czego

    Bezwarunkowo? Np. walczyć, nie aby pomagać ukrainie a postrzelać sobie
    bezkarnie do kogoś?

    > będzie się martwił i sądzę że będzie brał stronę konfliktu pod uwagę (no

    Tak to można argumentować przy popełnieniu każdego przestępstwa.

    > i całokształt, bo pewnie i w armii ukraińskiej zdarzają się niechlubne
    > przypadki, ale dopóki nic na to nie wskazuje, to jedyną winą jest służba
    > w obcej armii a nie grabieże czy gwałty)

    No ta służba to chyba nie polega tylko na służbie, nie że od razu
    gwałty, ale tam się chyba nawet i strzela do ludzi? To trochę tak, że
    skoro uważasz, a uważasz, że polska policja wielokrotnie daje dupy, to w
    zasadzie czynem niskiej szkodliwości byłoby np. spałowanie tych
    funkcjonariuszy od Stachowiaka. Myślisz, że sąd by tak uznał?

    Ja tylko mówię, że to nie jest MZ dobra klasyfikacja. Dlaczego np. nie
    zwrócić się o pozwolenie do właściwego organu, a tylko w przypadku
    odmowy kombinować? Coś po lini ochrony wyższego dobra?

    --
    Marcin