eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 18:22:51
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    76736

    > Mamy ponad 2 minuty nagrania. Kamera spogląda to tu, to tam, to ówdzie.
    > Czy widzisz kogokolwiek innego, kto by szedł, czy jechał rowerem do
    > sklepu? Czy nie daje Ci to powodów do jakiś przemyśleń? Czemu nikt inny
    > do tego sklepu nie pojechał na rowerze?

    Bo może inni byli bardziej rozsądni od tego rowerzysty.
    A bycie mniej rozsądnym, to nie jest przestępstwo zasługujące na karę
    śmierci.
    Rozumiesz, że po ulicy mają prawo jeździć na rowerze ludzie bardziej i
    mniej rozsądni, że w miastach żyją ludzie mniej lub bardziej
    inteligentni? Ale to nie znaczy, że dowolny kacap może sobie do takiego
    miasta przyjechać czołgiem i sobie postrzelać bo ma taką fantazję, bo
    ktoś mniej rozgarnięty jechał na rowerze. Czy nie ogarniasz?

    Kurwa, ja pierdolę, co trzeba mieć za zjebany beret żeby tłumaczyć
    zwykłych morderców tym, że ktoś nierozsądnie jechał rowerem?
    Jaki tu jest powód do przemyśleń? I jakich przemyśleń? Że sam jest sobie
    winny, bo jechał rowerem?

    Ktoś popełnił błąd w twoim wychowaniu, czy tak sam z siebie jesteś
    opóźniony?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr