eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 18:02:27
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2022 o 10:33, Kviat pisze:

    > Widzisz, właśnie ci tłumaczę, że jak władza będzie chciała lecieć w
    > chuja, to nie będzie potrzebować żadnego pretekstu.

    Może i nie będzie potrzebowała ale będzie z niego korzystać. Jak z
    trybunałem kulinarnym i leceniem w chuja, że to nie wina partii tylko
    niezależnej kucharki. Oczywiście, że tylko totalny debil by nie
    skorzystał z okazji. Podsuwasz mu rozwiazania, metody i
    usprawiedliwienie dosłownie inblanco.

    > Weź mnie nie osłabiaj, nie możesz być aż tak naiwny, żeby myśleć, że
    > jakaś chora władza potrzebuje akurat takiego, a nie innego pretekstu.

    Oczywiście że potrzebuje. Przecież rządzą już prawie dwie kadencje, a
    jeszcze wszystkiego nie zawłaszczyli - właśnie dlatego, że potrzebuje
    pozrorów, precedansów i żabę gotować wolno. I takich mondrali jak ty, co
    usprawiedliwią cenzurę na podstawie widzimisię władzy i jeszcze się jej
    domagają i jej bronią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!