eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 09:50:01
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Raczej wpadł na pomysł objęcia granicami Rosji tych terenów, na których
    > mieszkają Rosjanie.

    Temat jest szeroki.
    Mentalność rosjan, inna cywilizacja, ruska duma.
    Chęć przejęcia części/całości ukrainy.
    Złe traktowanie mniejszości narodowych przez ukraińców.
    Kiepska gospodarka ukrainy, w konsekwencji bunt rosjan
    którzy mniej zarabiali niż ci w rosji.
    Chęć rządzenia, podobni "Ci z zachodu do niczego ruskich nie dopuszczali"
    Otwarcie się zachodu na ruskich w 2009r i ponowne zamknięcie
    tj. odcięcie ruskich od zachodu w 2013.
    Tu mamy następna zagadkę która mnie ciekawi, czemu zachód
    najpierw otworzył ruskim furtkę w 2009r i zaraz ją zamknął w 2013.

    Od 2009 dobrze ruskim żarło, od 2011 pakowali kasę w zbrojenia/modernizację.
    Być może amerykany się wkurzyły i przykręciły im kurek,
    tym bardziej że zrobili sobie lepsze zabawki niż usa.
    Tj. 6 okrętów podwodnych przenoszące rakiety grzybkowe +
    najszybsze rakiety grzybkowe.

    W międzyczasie ruscy wzajemnie podsrywali się z usańczykami,
    usańczycy podsrywali ruska na ukrainie (klintonowa+majdany), a ruscy podesrali
    usańczyków w syrii.