  • Data: 2004-12-20 07:39:02
    Temat: Re: Adwokaci ?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik t...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości
    > O ile wiem, Adwokaci strasznie krzyczą, że jest ich za dużo, że jest to
    > zawód zaufania publicznego nie mogą się reklamować itp itd. Powinni więc
    > doradzać klientowi a nie golić frajerów z forsy.
    >
    > Wyznajesz więc zasadę, że jak idę do "fachowca" (obojętnie z jakiej
    > dziedziny) to muszę się znać na przedmiocie sprawy przynajmniej tak samo jak
    > on. A "fachowiec" ma prawo mnie ogolić zgodnie z Twoją zasadą że "Nauka
    > kosztuje".
    >
    > Wydaje mi się, że idę do adwokata by usłyszeć "szanowny Panie ta sprawa nie
> [...]

    W zasadzie masz rację. Ale natura człowieka nie pozwoli zazwyczaj mu uwierzyć w
    to że sprawa jest przegrana. Zapewne pomyśli że skoro adowkat mówi że to
    przegrana sprawa to jest kiepski i pójdzie sobie poszukać innego papugi który
    powie że sprawa jest oczywiście wygrana. Pałci się nie tylko za nauke, ale i
    nadzieję.

    --
    JOHNSON :)