    From: "Athorgal" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parking przed Promenadą Płatny!!
    Date: Sun, 24 Apr 2005 22:56:29 +0200

    Witam
    Miałem wczoraj takie zdarzenie
    Skuszony obietnica zobaczenia Makłowicza i Pascala w akcji, wybrałem się z
    żoną i dziećmi
    po raz pierwszy ( i chyba ostatni ) do Promenady przy ul. Ostrobramskiej w
    Warszawie
    Wjechałem od centrum drogą równoległą do Ostrobramskiej i spokojnie szukajac
    miejsca zauważyłem że nastepna uliczka równoległa czyli pierwsza od głownego
    wejścia do promenady jest oddzielona szlabanami,
    pomyślałem że czym bliżej sklepu tym pewniej parking płatny i pojechałem
    dalej, zaparkowałem.
    Po godzinie zwiedzania bo przecież nie zakupów w takim sklepie ( widziałem
    t-sherta za 450 zł)
    wracamy do samochodu i szok patrze a tu blokada na kołach.
    Co się okazuje na całej tej równoległej uliczce biegnacej od Promenady do
    Conforamy jest ciąg jezdny w dwu kierunkach z miejscami parkingowymi
    bezpłatnymi ale przy Promenadzie postawiła firma " Parkingi " ( siedziba
    al. Jerozolimskie coś tam ) znaki że jest tu parking płatny i to w dodatku
    nie płaci się jakiemuś dozorcy przy szlabanie tylko stajesz na miejscu
    wolnym i masz gdzies obok automat w którm kupujesz bilet.
    No finał był taki że zapłacić musiałem 50 złotych, ale wziołem fakture i
    sfotografowałem okolice tak na wszelki wypadek
    Szok i wsciekłośc moja i zonki była taka ze zastanawiamy sie czy jest to
    jakoś do ruszenia bo dla mnie jest to ewidentne naciaganie ludzi założe się
    że takich jak ja to oni tam mnóstwo łapią tylko zapewne nikt nie chce się z
    tym dalej bujać, chyba że nic nie da się zrobić
    Czy szanowni grupowicze mogą mi coś w tej kwestii poradzić
    Już jedno pismo do Dyrekcji Promenady wysłałem ( w BOK Promenady powiedzieli
    że nie mieli takich sytuacji jeszcze no ja mieszkam w Wawie od urodzenia i 1
    raz coś takiego widze )
    Pozdrawiam i z góry dziekuje za odp
    Adam