  • Data: 2003-07-08 12:17:58
    Temat: Odp: Odp: Bezrobotni i Konstytucja
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja czasem tak pisuję, ale nie widzę w tym nic złego. Wydaje mi się, że
    > ta grupa nie powinna służyć tylko poradom prawnym, ale także dyskusjom;
    > w końcu to grupa _dyskusyjna_.
    > - Szwejk

    No akurat Ty Szwejku- to możesz sie wypowiadać, Twój pierwowzór literacki -
    też miał zwyczaj wypowiadać sie w każdej sprawie opowiadając swoje
    doświadczenia w tym wzdlędzie oraz zasłyszane od innych historyjki...owszem
    to jest zabawne...tylko że dobry wojak Szwejk. był troszkę...tego...na
    umyśle...ale nie przeczę był bardzo sympatyczny i chciał być zawsze
    pomocny:) Inna sprawa co z tej jego pomocy wynikało:)))) he he
    Takie pisanie o głupotach to na jakichś listach rozrywkowych rec. sie
    uskutecznia, czyż nie?:)) a może ja jestem za poważna i nie mam poczucia
    humoru...
    pozdrawiam
    właśnie niedawno czytałam Szwejka:))
    -Renata