  • Data: 2003-07-08 12:08:35
    Temat: Odp: nieprawnicy - OT było: [Re: Bezrobotni iKonstytucja]
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie nie :-),
    > już przestało - brak wykształcenia nie oznacza braku wiedzy na dany temat.

    Tak...idź na przykaład do hudraulika- niech ci naprawi komputer, albo do
    prawnika-niech cię leczy:)

    > Jeśli ktoś jest na tyle nierozsądny, zeby o ważne sprawy pytac anonimowych
    > odpowiadaczy w internecie - sam jest sobie winien. :)
    No wiesz-niektórych nie stać na poradę w kancelarii-niektórzy chcą sie
    najpierw czegos dowiedzieć wstępnie, bo nawet nie wiedzą jak sie za
    rozwiązanie problemu zabrać. Społeczność wirtualna często życzliwa jest i na
    różnych listach można całkiem sensowne odpowiedzi uzyskać.

    > a nie robisz tak??? :->
    No staram się nie wypowiadać na tematy z dziedzin na których się nie znam, a
    już na pewno nie doradzać i wprowadzać kogoś w błąd.
    Naiwnie sądziłam że na liście tej-odpowiedzi udzielają prawnicy-młodzi, może
    nie posiadający jeszcze wielkiego doświadczenia, ale chociaż mający
    odpowiednie przygotowanie i znający podstawy prawa. Umiejacy sięgnąć do
    źródeł i znaleźć odpowiedź. Ja traktuję odpowiadanie na posty na tej liście
    jako rowiązywanie kazusów, o wiele przyjemniej się uczyć prawa rowiązując
    konkretne sprawy z życia wzięte. Można sie też czegoś nauczyć z niektórych
    mądrych porad udzialonych na tym forum.
    pozdro

    > marcin

    też pozdrawiam
    -Renata
    > ps. zostaw wkurzanie się na niekompetencję urzędów, o wiele więcej powodów
    :-)
    To nie dotyczy tej listy-jak mam do czynienia z niekompetencją urzędników-to
    już z nimi rozmawiam wykazując ich ignorację! Co da pisanie o tym na liście
    dyskusyjnej??
    :))
    no już mi trochę złość przeszła..