  • 51. Data: 2022-02-05 19:09:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 22:10, n...@o...pl pisze:

    > Nikt.
    > Więc możesz śmiało zrobić tabelkę ze zgonami od stycznia. Sprawdzimy korelację
    > z PKB i z % wyszczepień :).

    Nie muszę. Ja mówię, że omikron jest bardziej zaraźliwy ale łagodniejszy
    niż poprzednie warianty i prawdę mówiąc w pompie mam to co pierdolisz.
    Chcesz się ośmieszać to śmiało:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 52. Data: 2022-02-05 19:17:54
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie muszę. Ja mówię, że omikron jest bardziej zaraźliwy ale łagodniejszy
    > niż poprzednie warianty i prawdę mówiąc w pompie mam to co pierdolisz.
    > Chcesz się ośmieszać to śmiało:P

    Dawaj tabelkę, może dorówna twojej kompromitacji z powiązaniem wirusa z komuną
    :D

  • 53. Data: 2022-02-05 19:58:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 19:17, n...@o...pl pisze:

    > Dawaj tabelkę, może dorówna twojej kompromitacji z powiązaniem wirusa z komuną
    > :D

    Po chuj? Twierdzisz, że omikron nie jest bardziej zarażliwy(zakaźliwy?)
    i nie ma łagodniejszego przebiegu niż poprzednie warianty? Twoja sprawa.
    Uczucia religijne dziwna rzecz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 54. Data: 2022-02-05 20:21:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nikt.
    > Więc możesz śmiało zrobić tabelkę ze zgonami od stycznia. Sprawdzimy korelację
    > z PKB i z % wyszczepień :).

    O ile da się % wyszczepień stabelaryzować oraz PKB, to nie mamy danych o
    zgonach spowodowanych wirusem. Mamy ilość zgonów osób zakażonych COVID,
    a to nie to samo.

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2022-02-05 20:48:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2022 o 19:17, n...@o...pl pisze:

    > Dawaj tabelkę, może dorówna twojej kompromitacji z powiązaniem wirusa z komuną
    > :D

    Ty się kompromitujesz. Wyraźnie widać podział na starą unię i byłe demoludy

    BTW - teraz próbuję to znależć i wyrzuca to:

    https://m.facebook.com/EuropeanCommission/photos/a.1
    69236379790517/4663050740409036/
    i WTF - Pl jest prawie liderem dolnej grupy - tak było w oryginale?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 56. Data: 2022-02-06 00:54:31
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Po chuj? Twierdzisz, że omikron nie jest bardziej zarażliwy(zakaźliwy?)
    > i nie ma łagodniejszego przebiegu niż poprzednie warianty? Twoja sprawa.
    > Uczucia religijne dziwna rzecz:P

    Nic takiego nie twierdzę. Już masz omamy od Covida :D

  • 57. Data: 2022-02-06 01:00:32
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ty się kompromitujesz. Wyraźnie widać podział na starą unię i byłe demoludy

    I co z tego? Jakiś związek jest?
    Bo jak dobrze byś poszukał, to na pewno coś by znalazł (może nawet
    chorobę/wirusa) w czym kraje UE dało się skolejkować alfabetycznie.

    Wtedy pewnie byś coś tam stukał o wirusie "alfabetycznym" :D I że koniecznie
    trzeba zmienić nazwę kraju na "Zpolska" :D

    Tak.

  • 58. Data: 2022-02-06 01:01:50
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > O ile da się % wyszczepień stabelaryzować oraz PKB, to nie mamy danych o
    > zgonach spowodowanych wirusem. Mamy ilość zgonów osób zakażonych COVID,
    > a to nie to samo.

    Nie szkodzi, jeżeli dane są rzetelne, to proporcje nie powinny się znacząco
    zmienić.

  • 59. Data: 2022-02-06 15:14:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 00:54, n...@o...pl pisze:

    > Nic takiego nie twierdzę. Już masz omamy od Covida :D

    No więc ja twierdze, że jest bardziej zarażliwy i lżejszy. Rozumiem, że
    się zgadzasz? To to chuj drażyć temat?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 60. Data: 2022-02-06 15:19:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2022 o 01:00, n...@o...pl pisze:

    > I co z tego? Jakiś związek jest?

    Prawdopodobnie jest. Prawdopodobnie związek między szczepieniami też
    jest, ja tego nie kwestionuję. Ty kwestionujesz, że poziom słuby zdrowia
    ma wpływ na ilość zgonów. Głupio moim zdaniem. No ale ty twierdzisz, że
    to ja jestem głupi i się kompromituję takim stwierdzeniem. Twoje prawo.
    Wolno robić z siebie idiotę i z tego prawa korzystasz. Twoja sprawa.

    > Bo jak dobrze byś poszukał, to na pewno coś by znalazł (może nawet
    > chorobę/wirusa) w czym kraje UE dało się skolejkować alfabetycznie.

    Pewnie tak. Już pisałem, że korelacja niekoniecznie oznacza związek
    przyczynowo skutkowy. Na przykład o 15.10 odjeżdzał zwykle pewien
    pociąg, ale to nie odjazd tego powodował przesunięcie wskazówki zegara.
    Gdzieś była stron z korelacjami na bardzo wysokim poziomie, które nic
    nie znaczyły.

    > Wtedy pewnie byś coś tam stukał o wirusie "alfabetycznym" :D

    Skoro tak twierdzisz.

    69236379790517/4663050740409036/

    > Tak.

    No to dziwne trochę. Korelacja siesypie.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.