  • 31. Data: 2022-08-13 13:23:33
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 04:17:25 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Pyry to chyba okolice Poznania Do geodety odnośnie rowu nasz pretensje a
    > tu Sama lokalizację moja przestrzeliłas o pól Polski.

    Gdybyś zamiast Google'a używał czytnika to przyznałbyś mi rację w tym,
    że oszczędnie gospodarujesz prawdą.

  • 32. Data: 2022-08-13 13:40:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 13:22:34 UTC+2 anna napisał(a):
    .

    > Gdybyś zamiast Google'a używał czytnika to przyznałbyś mi rację w tym,
    > że oszczędnie gospodarujesz prawdą.

    Rozwiniesz o co chodzi Tobie z tym google?

  • 33. Data: 2022-08-13 14:44:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 21:08, anna pisze:

    > A no to, że na płaskiej działce należącej do sąsiada po prawej
    > wykroili pasek przez co "podarowali mu tę sama ziemię".
    > Wystarczy?
    > A rów przeszedł do sąsiada po lewej stronie.

    Musisz to jakoś jaśniej opisać, jeśli oczekujesz sensownej pomocy.

    > Geodeci wskazali rów w miejscu gdzie jest płaski teren. Wystarczy.

    A tam, gdzie ró jest faktycznie, to go nie ma na mapie?

    > Ale "podarowali rów sąsiadowi.

    Co to znaczy podarowali? Po prostu źle wrysowali ów rów w mapę? Kto i
    jak to stwierdził?

    > No właśnie, czyli wypadałoby złożyć doniesienie do Prokuratury.

    O ile faktycznie geodeci się pomylili celowo. Bo to przestępstwo
    umyślne. Sama pomyłka nie wystarczy.>

    > Z Wydziału Geodezji trzeba wyciągnąć info co to była za firma zewnętrzna.
    > Ale może być z tym "problem". Zatem pozostaje złożyć doniesienie do
    > prokuratury.

    O czym chcemy powiadamiać prokuraturę? Że geodeta się pomylił?

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2022-08-13 14:46:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2022 o 07:02, anna pisze:
    > Ale interesują przyszłego właściciela, bo rów był swego rodzaju granicą,
    > można powiedzieć fosą. A o tym, że to odrębna działka wg KW i w wg. KW
    > właścicielem tejże działki z rowem był obecny właściciel, wspominać już mi
    > się nie chce.

    To są to dwie działki ewidencyjne, czy jedna? I o czym Ci się jeszcze
    wspominać nie chciało?

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-08-13 14:49:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2022 o 21:55, anna pisze:
> [...]
    >
    > ---------,---,----------
    > | | : | |
    > | | : | |
    > | | A | B |
    > | | : | |
    > | | : | |
    > | : | | |
    > | : | | |
    > | X' : | y'| Z'|
    > | : | | |
    > | : | | |
    > ---------'---'----------
    >
    > Oczywiście ponownie zaznaczam, że ta powyższa geometryczna oś rowu biegnie
    > po łuku, czego w terenie nie widać bo porosły jest krzewami.

    Czyli geodeci źle wrysowali rów. Powiadomić Wydział Geodezji o
    przypuszczeniu i niech sobie wyjaśniają. Mylić się, rzecz ludzka.
    Przyjdą. Poprawią. Rowy przeskakujące schodkowo rzadko się faktycznie w
    terenie zdarzają.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-08-13 15:24:30
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 04:40:09 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > sobota, 13 sierpnia 2022 o 13:22:34 UTC+2 anna napisał(a):
    > .

    > Rozwiniesz o co chodzi Tobie z tym google?

    Ostrzegałam, że się spocisz.

  • 37. Data: 2022-08-13 15:45:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 15:24:19 UTC+2 anna napisał(a):
    >.

    > Ostrzegałam, że się spocisz.
    Rozwiniesz?

  • 38. Data: 2022-08-13 15:45:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2022 o 15:24, anna pisze:

    > Ostrzegałam, że się spocisz.

    To, co próbujesz zrobić nie jest zbyt mądre. Prosisz o pomoc, a
    jednocześnie ukrywasz prawdę. Weź pod uwagę, że udzielający Ci pomocy -
    porady nie są jasnowidzami i pomoc będzie dopasowana do tego, co
    piszesz. Jak piszesz nieprawdę, to i sugestie mogą być nietrafione.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2022-08-13 15:46:16
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 14:44:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Musisz to jakoś jaśniej opisać, jeśli oczekujesz sensownej pomocy.

    Robercie, parę minut po tym Twoim pytaniu wysłałeś również posta w "gałęzi
    Dawida", zatem nie będę tu wklejać tej "mapki" bo już ją znasz.

    > A tam, gdzie ró jest faktycznie, to go nie ma na mapie?

    Rów pozostał tam gdzie był, a wyznacza jego przebieg linia składająca się z
    dwukropków na tej ww. "mapce".

    > Co to znaczy podarowali? Po prostu źle wrysowali ów rów w mapę? Kto i
    > jak to stwierdził?

    > O ile faktycznie geodeci się pomylili celowo. Bo to przestępstwo
    > umyślne. Sama pomyłka nie wystarczy.
    No właśnie. Czy celowo? Czy pomyłka? A może właściciel działki X geodetom
    "wskazał jedynie słuszny" przebieg granic w terenie, coś im "zasugerował",
    licząc na to że właściciel działki YiZ, schorowany człowiek, nie ogarnie
    tematu w trakcie wizyty geodetów, sprawa przycichnie no i klepnięte.
    Bo jak do 5 lat strony nie złożą sprzeciwu, co do przebiegu granic, to jest
    "pozamiatane". Ale tylko teoretycznie, bo to da się odkręcić, tylko to
    "trochę" kosztuje pieniędzy i czasu. A dlaczego ma za to płacić właściciel
    działki YiZ?

    > O czym chcemy powiadamiać prokuraturę? Że geodeta się pomylił?

    A kto się pomylił i dlaczego? A kto wbijał paliki na działce X?

  • 40. Data: 2022-08-13 15:56:34
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 15:45:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > porady nie są jasnowidzami i pomoc będzie dopasowana do tego, co
    > piszesz. Jak piszesz nieprawdę, to i sugestie mogą być nietrafione.

    A co próbuje zrobić, co wg. Ciebie Robercie jest "nie jest zbyt mądre"?
    Gdzie ukrywam prawdę? Nie oczekuję od nikogo "jasnowidzenia" wszystko jest
    wyjaśnione klarownie na tych tzw. "mapkach". Opisałam wszystko tak jak to
    zostało mi przekazane i po oglądnięciu terenu, pisze o tym co zobaczyłam.

    Nie wiem tylko dlaczego zacząłeś pisać do mnie w "gałęzi" w której
    jeszcze toleruję niejakiego Krisa, który to, jak już zapewne zdążyłeś
    zauważyć, że nie dość, że nie ma nic do powiedzenie w tym temacie, to
    jeszcze od samego początku zachowuje się dość dziwnie.