  • 111. Data: 2022-08-16 12:53:47
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:33:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Prawdopodobieństwo graniczące z pewnością. Chyba, ze ktokolwiek ma
    > pomysł na udowodnienie umyślności - przykładowo łapówki.
    Łapówka, piszesz. A celowość działania geodety co to powbijał paliki nie
    tam gdzie trzeba, nie wystarcza?

    > Inaczej, to po
    > prostu błąd geodetów, który należy naprawić.
    Chyba, że był (byli) ślepcami.

    > Po za tym, ani Policja, ani
    > Prokurator nie będzie miał jak stwierdzić,
    To wizja lokalna na "miejscu zdarzenia" jest już niedopuszczalna?
    A jeśli ktoś nie jest w stanie dupy ruszyć, to czy skan 3D działek
    wystarczy? Czy prokuratura ma "przeglądarki" skanów 3D?

    > jak powinna ta mapka wyglądać
    To można wywieść z tzw "badania archiwów".

    > i od tego jest nadzór geodezyjny.
    Albo geodeta pełniący funkcję biegłego sadowego, wykonyjący prywatną
    "ekspertyzę" - nie mylić z opinią.

  • 112. Data: 2022-08-16 13:00:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 12:53, anna pisze:
    > Łapówka, piszesz. A celowość działania geodety co to powbijał paliki nie
    > tam gdzie trzeba, nie wystarcza?

    Zapytałaś. Odpowiedziałem zgodnie z moją wiedzą. Jeśli Twoja wola, to
    możesz nawet miejscowego biskupa powiadomić, bo to zapewne będzie
    nieetyczny czyn.

    --
    Robert Tomasik

  • 113. Data: 2022-08-16 13:03:58
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 13:00:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zapytałaś. Odpowiedziałem zgodnie z moją wiedzą. Jeśli Twoja wola, to
    > możesz nawet miejscowego biskupa powiadomić, bo to zapewne będzie
    > nieetyczny czyn.

    Z Policji odszedłeś dawno czy szybko?

  • 114. Data: 2022-08-16 13:45:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-16 o 12:08, anna pisze:

    > O jakim zaglądaniu w gacie, piszesz?

    Kurtyna.

  • 115. Data: 2022-08-16 13:49:20
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 13:45:33 +0200, cef napisał(a):

    > Kurtyna.

    Nie pokazałeś jak wygląda wielokropek.

  • 116. Data: 2022-08-16 19:26:41
    Od: rAzor <j...@o...es>

    anna pisze:

    Droga i szanowna anno:
    przeczytałem caly wontek rozumie rze piszesz o swoich dwuh pułdupach i rowie
    pomiedzy.

    Jezdem tym rowem zainteresowany szanowna anno

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 117. Data: 2022-08-16 22:49:17
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 19:26:41 +0200, rAzor napisał(a):

    > anna pisze:
    >

    > Droga i szanowna anno:
    > przeczytałem caly wontek rozumie rze piszesz o swoich dwuh pułdupach i rowie
    > pomiedzy.
    Nie. Poproś Krisa lub cef'a to może udostępnią Ci swoje.

    > Jezdem tym rowem zainteresowany szanowna anno
    To połóż się na dnie tego prawdziwego, a nuż jakiś ślepy geodeta wbije Ci
    palik.

  • 118. Data: 2022-08-18 22:31:18
    Od: n...@o...pl

    anna <a...@g...com> napisał(-a):

    > Łapówka, piszesz. A celowość działania geodety co to powbijał paliki nie
    > tam gdzie trzeba, nie wystarcza?

    Czy ty siebie czytasz? Jeżeli wyjadę z podporządkowanej wprost na jadący
    pojazd, to czy to świadczy, że zrobiłem to umyślnie?

  • 119. Data: 2022-08-20 10:34:54
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 22:31:18 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Czy ty siebie czytasz?
    A Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    >Jeżeli wyjadę z podporządkowanej wprost na jadący
    > pojazd, to czy to świadczy, że zrobiłem to umyślnie?
    A jeśli ktoś będzie w stanie udowodnić Ci, że nie mogłeś nie zauważyć tegoż
    pojazdu, to sędzia zmuszony zostanie do powołanie w Twojej sprawie biegłego
    nie tylko ds. wypadków drogowych - co oczywiste - ale również biegłego
    psychiatry.