  • 21. Data: 2022-08-13 11:26:57
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 07:21:01 UTC+2 anna napisał(a):

    > Kto może się starać o zasiedzenie? Piszę to wszystko niejako w imieniu
    > właściciela działki Z. I odnoszę wrażenie, że tego nie załapałeś.
    > Właściciel działki ZiY nie musi bo ma to w KW. A właściciel X mógłby, a i
    > owszem, to zrobić po kilkudziesięciu latach. Tylko mu się to nie uda bo
    > zasiedzenia można dokonać w tzw. dobrej wierze, a takowej właściciel X nie
    > wykaże(udowodni), bo przeszkodzi mu w tym ów rów.

    Można i w złej wierze, tyle że po 30, a nie po 20 latach (po 20 w fobrej wierze).

  • 22. Data: 2022-08-13 11:53:42
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 02:26:57 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Można i w złej wierze, tyle że po 30, a nie po 20 latach (po 20 w fobrej wierze).
    Dzięki Dawid. To jest jakiś trop.
    O, w złej po 30 latach, powiadasz. A czy istnieje jakiś "katalog
    czynności", które skutecznie niejako przerywają bieg tych 30 lat?

  • 23. Data: 2022-08-13 12:01:20
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 02:00:04 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Bez znaczenia dla geodety. On wytycza wg wspolrzednych.

    Dla geodety idioty, na pewno.

    > Zadałas pytanie nie otrzymałaś odpowiedzi jakiej oczekiwałaś. Stąd Twoja
    > irytacja Tak bywa. Zatrudnij kolejnego geodetę niech sprawdzi co tamci
    > wyznaczyli i czy wyznaczyli prawidłowo.
    Nie dość, że wydaje Ci się, że wiesz lepiej czego oczekiwałam,
    to próbujesz nieudolnie odbić piłeczkę. Niewątpliwie wynika to z Twojej frustracji
    wynikłej z kolei z tego, że zaryzykowałeś nieudolną - jak się okazuje - próbę,
    w której to chciałeś pokazać niejako "który ma dłuższego", no i okazało się,
    że mam wątpliwą przyjemność pisania z jakimś "koliberkiem".
    Nie muszę zatrudniać geodety.

  • 24. Data: 2022-08-13 12:42:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 12:00:51 UTC+2 anna napisał(a):

    > Dla geodety idioty, na pewno.

    Zatrudnij Swojego- "nieidiote"

> [...]
    > w której to chciałeś pokazać niejako "który ma dłuższego", no i okazało się,
    > że mam wątpliwą przyjemność pisania z jakimś "koliberkiem".

    Po co takie teksty rodem z piaskownicy?
    > Nie muszę zatrudniać geodety.
    Nic nie musisz.
    Zadałas pytanie, dostałaś odpowiedzu, nie pasują one do tego czego oczekiwałaś.
    Tak bywa..
    Granicę nieruchomości wyznacza geodeta, nie dzieciak stojący w rowie czy chociażby
    ten rów.

  • 25. Data: 2022-08-13 12:49:32
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 03:42:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Zatrudnij Swojego- "nieidiote"

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

    > Po co takie teksty rodem z piaskownicy?
    Pozdrów kolegów z piaskownicy.

    > Nic nie musisz. Zadałas pytanie, dostałaś odpowiedzu, nie pasują one do
    > tego czego oczekiwałaś.
    Znowu Ci się wydaje, że wiesz lepiej czego oczekiwałam.

    > Tak bywa.. Granicę nieruchomości wyznacza
    > geodeta,
    > [wycinam - bełkot]
    Nie machaj skrzydełkami, bo się spocisz.

  • 26. Data: 2022-08-13 12:56:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 11:53:13 UTC+2 anna napisał(a):
    >.
    > O. A czy istnieje jakiś "katalog
    > czynności", które skutecznie niejako przerywają bieg tych 30 lat?
    Sadzenie rabarbaru
    https://www.google.com/search?q=sadzi%C5%82+rabarbar
    +przej%C4%85%C5%82+dzia%C5%82k%C4%99&oq=sadzi%C5%82+
    rabarbar+przej%C4%85%C5%82+dzia%C5%82k%C4%99&aqs=chr
    ome..69i57.3268j0j4&client=ms-android-motorola-rvo3&
    sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

  • 27. Data: 2022-08-13 13:04:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 12:48:44 UTC+2 anna napisał(a):
    :

    > Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

    Uważasz że geodeta idiotą źle wytyczył granicę.
    Machanie skrzydełkami tego nie skoryguje.
    Jeśli wytyczył źle to trzeba zatrudnić takiego co wytyczy prawidłowo.
    Ew pozostaje sprawa sądowa.

    > Pozdrów kolegów z piaskownicy.
    Tych Twoich nie znam, więc nie pozdrowie.
    > Nie machaj skrzydełkami, bo się spocisz.
    A normalnie dasz radę dyskutować?

  • 28. Data: 2022-08-13 13:14:38
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 03:56:12 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    rabarbar+przej%C4%85%C5%82+dzia%C5%82k%C4%99&aqs=chr
    ome..69i57.3268j0j4&client=ms-android-motorola-rvo3&

    W Twoich stronach to raczej "pyry" się sadzi, a Ty chcesz się wyłamać
    i koniecznie sadzić ten rabarbar.

  • 29. Data: 2022-08-13 13:17:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 13:13:42 UTC+2 anna napisał(a):

    > W Twoich stronach to raczej "pyry" się sadzi, a Ty chcesz się wyłamać
    > i koniecznie sadzić ten rabarbar.

    Pyry to chyba okolice Poznania
    Do geodety odnośnie rowu nasz pretensje a tu Sama lokalizację moja przestrzeliłas o
    pól Polski.

  • 30. Data: 2022-08-13 13:20:38
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 04:04:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > sobota, 13 sierpnia 2022 o 12:48:44 UTC+2 anna napisał(a):
    >:

    > Uważasz że geodeta idiotą źle wytyczył granicę.
    > Machanie skrzydełkami tego nie skoryguje.
    To poco machasz?
    > Jeśli wytyczył źle to trzeba zatrudnić takiego co wytyczy prawidłowo.
    > Ew pozostaje sprawa sądowa.
    Nie mów mi co mam robić.
    > Tych Twoich nie znam, więc nie pozdrowie.
    Wystarczy, że pozdrowisz swoich.
    > A normalnie dasz radę dyskutować?
    Zapytaj siebie.

    Dlaczego wydaje Ci się, że mnie interesuje to, co chciałbyś przekazać
    w swoich wypocinach?