  • 21. Data: 2022-05-12 17:09:05
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Komu przeszkadza, że ludzie sobie poczytają odmienne informacje?

    A takim różnym kfiatkom.
    Pod odmiennej stronie też są tacy, którym przeszkadza czytanie
    nieprawilnych informacji.

  • 22. Data: 2022-05-12 17:18:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2022 o 17:09, nadir pisze:
    > A takim różnym kfiatkom.
    > Pod odmiennej stronie też są tacy, którym przeszkadza czytanie
    > nieprawilnych informacji.

    Osobiście, gdy ktoś jakoś szczególnie walczy ze źródłem informacji,
    zamiast z informacją, to zaczynam podejrzewać, ze sama informacja może
    być prawdziwa, a walczącemu brakło argumentów.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-05-12 17:43:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Osobiście, gdy ktoś jakoś szczególnie walczy ze źródłem informacji,
    > zamiast z informacją, to zaczynam podejrzewać, ze sama informacja może
    > być prawdziwa, a walczącemu brakło argumentów.

    A dlaczego nie "partacz idzie ma łatwiznę"?
    Czy zagłuszanie RWE za PRL nie zadziałało jak promocja RWE?

    [Radio Wolna Europa: Radio informacyjne/propagandowe na garnuszku USA.
    Miało znów nadawać na Polskę jak PiS się czepiał _usańskiego_ TVN]

    "Tylko wróg (bolesną) prawdę ci powie"

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2022-05-12 23:32:26
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Nie wiem, jak w przypadku rt, ale wiem, ze u nas blokady są BEZ DECYZJI
    > Sądu, a jak sam masz w samym artykule

    Czy ty jesteś aż takim debilem, że nie widzisz, że sąd nie jest potrzebny?

    Jak ci policjant nakazuje zatrzymanie się, to przez okno mu nawijasz o jakimś
    potrzebnym nakazie sądowym?

  • 25. Data: 2022-05-12 23:36:08
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Osobiście, gdy ktoś jakoś szczególnie walczy ze źródłem informacji,
    > zamiast z informacją, to zaczynam podejrzewać, ze sama informacja może
    > być prawdziwa, a walczącemu brakło argumentów.

    Czyli ze zrozumieniem i należnych szacunków powitałbyś na ulicach marsz
    nazistów ze swastyką?
    Albo ruskich z Z? (bo to w sumie to samo)

    Albo wydawanie przez nich gazet czy prowadzenie audycji TV (żeby bardziej było
    w temacie)?

  • 26. Data: 2022-05-13 00:35:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2022 o 23:32, n...@o...pl pisze:
    > Jak ci policjant nakazuje zatrzymanie się, to przez okno mu nawijasz
    > o jakimś potrzebnym nakazie sądowym?

    I tu pewnie Cię zaskoczę. Widuję takich.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2022-05-13 00:42:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.05.2022 o 23:36, n...@o...pl pisze:
> [...]
    > Albo ruskich z Z? (bo to w sumie to samo)
    >
    > Albo wydawanie przez nich gazet czy prowadzenie audycji TV (żeby bardziej było

    No widzisz, to jest trochę bardziej w temacie. Osobiście lubię po prostu
    zrozumieć. niekoniecznie muszę się z czyimś zdaniem zgadzać, ale warto
    wiedzieć, czym się kieruje dokonując określonych wyborów.

    Masze ze swastyką, czy "Z" nie maja nic wspólnego z wyrażaniem
    stanowiska maszerujących. Ale warto zrozumieć tych maszerujących,
    choćby, by zapobiec w przyszłości takim zachowaniom. Udawanie, że ich
    nie ma poprzez odcięcie ich stron internetowych niczego tu nie zmieni.
    Co więcej raczej przysporzy im zwolenników. Tych, co są zwolennikami
    odcięcie od takich tych treści raczej nie zmieni. A społeczeństwo jest
    przekorne i jak im czegoś zabronić, to zaczną kombinować, ze pewnie to
    dobre. Pamiętasz o jabłku z raju?

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2022-05-13 01:46:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-12, nadir <n...@h...org> wrote:

    > A takim różnym kfiatkom.
    > Pod odmiennej stronie też są tacy, którym przeszkadza czytanie
    > nieprawilnych informacji.

    Pozostaje jeszcze filozoficzno-retoryczne pytanie, dlaczego blokować RT
    skoro nie blokuje się obecnego TVP.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2022-05-13 02:12:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie ma poprzez odcięcie ich stron internetowych niczego tu nie zmieni.
    > Co więcej raczej przysporzy im zwolenników. Tych, co są zwolennikami

    To jest dylemat w stylu: jako, że najwyraźniej uważamy się za
    mądrzejszych od pewnej średniej to czy to wystraczy abyśmy mogli
    uzurpować sobie prawo do manipulowania innymi osobami?

    1. Pozwolić aby łykali każdą kupę jaką chcą, co z kolei pozwoli,
    rządzącym nachapać się, utrzymać długo u władzy, a potem (8-20 lat)
    wszystko bankrutuje i do mas rzecz w końcu dociera (nie że rozumem,
    przez żołądek).

    2. Ograniczać masom dostęp do informacji, które uważamy za szkodliwe, co
    pozwoli uniknąć powyższego.

    To nie jest wyłącznie kwestia dezinformacji, a najcześciej pewnych
    półprawd, czyli serwowania informacji selektywnie, a które to informacje
    owym masom wydają się prawdami i dadzą się sprzedać z łatwością jako
    prawdy.

    > odcięcie od takich tych treści raczej nie zmieni. A społeczeństwo jest
    > przekorne i jak im czegoś zabronić, to zaczną kombinować, ze pewnie to
    > dobre. Pamiętasz o jabłku z raju?

    Odcinamy z dnia na dzień RT. Ilu z wyborców fiutina zaczyna kombinować?
    Bardzo MZ przeceniasz ludzi w takich zachowaniach. Tak to będzie
    kombinować z 5%. Nikomu nie zależy na tym scieku z powodów
    ideologicznych. To jest kwestia dostępności, przyzwyczajenia, nawyków.

    Powszechny (u odbiorców) efekt kombinowania osiągnąłbyś przy odcięciu
    dostępu do mediów opozycyjnych, bo we fiutinowskiej opozycji jest pewna
    intelektualna elita, która zwraca uwagę na ideologię, a nie wyłącznie na
    500+... o przepraszam, zapędziłem się.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2022-05-13 07:59:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12.05.2022 o 23:32, n...@o...pl napisał:

    > Czy ty jesteś aż takim debilem, że nie widzisz, że sąd nie jest potrzebny?
    >
    > Jak ci policjant nakazuje zatrzymanie się, to przez okno mu nawijasz o jakimś
    > potrzebnym nakazie sądowym?

    Na czynności policjanta (przynajmniej teoretycznie) masz drogę składania
    skargi / odwołania się. Tu takiej nie masz. Rozumiesz różnicę? Jeśli nie
    wydaje się decyzji, nie ma 1) odpowiedzialnego 2) nie ma do czego się
    odnieść.

    --
    http://zrzeda.pl