  • Data: 2005-01-19 15:51:32
    Temat: 0,20ml/l + rower
    Od: "krzychu81" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    wydychanym powietrzu. Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany
    przez sąd grodzki grzywną i połrocznym zakazem jazdy na rowerze. Ponieważ
    rower to moje najwieksze hobby+jedyny sport który uprawiam troche boli mnie
    zakaz, który obejmuje prawie całe lato. Od wyroku przysługuje mi prawo
    odwołania się w ciągu 7dni. Poradźcie coś! Czy wogle mam szansę podwarzyć ten
    wyrok? ew. spowodować zamianę na coś innego? Cokolwiek tylko nie zakaz jazdy
    na rowerze! (wieksza grzywna, prawo jazdy, zakaz w zawieszeniu, jakieś prace
    publiczne?)

    Prosze o możliwie szybką odpowiedź!

    p.s.: byłem badany alkotestem, który chyba nie ma homologacji. nie wiem czy
    policjanci którzy mnie badali mają do tego uprawnienia (nie wiem czy coś
    takiuego wogle jest.
    p.s.2: zdaję sobie sprawe z tego, co zrobiłem, więc uwagi oceniejące moje
    postępowanie proszę zachować dla siebie.