    From: "102mariusz" <1...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zerwane plomby gwarancyjne
    Date: 12 Jul 2006 15:11:16 -0700

    Klient odeslal do mnie uszkodzony odtwarzacz mp3 ( wartosc 120 zl
    )
    Plomby gwarancyjne zostaly zerwane wiec reklamacji nie
    uwzglednilem. Kupujacy tlumaczyl sie, ze nie wiedzial, ze to
    sa plomby gwarancyjne tylko nalepki które zerwal. Napisal tez, ze
    w karcie gwarancyjnej nie bylo zadnej informacji o plombach
    gwarancyjnych.
    Moje pytanie brzmi czy ja jako sprzedawca musze uwzglednic ta
    reklamacje?