eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozerwane plomby gwarancyjne › Re: zerwane plomby gwarancyjne
  • Data: 2006-07-13 12:01:36
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: "Marcin Mazella [Jocker_Gd]" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "102mariusz" napisał :
    >W karcie gwarancyjnej nie ma informacji o plombch. Nalepka jest
    >hologramem z datą produckji. Zerwanie samych nalepek nie spowodowało
    >uszkodzenia sprzętu lecz nei mam pewności czy kupujący nie dobrał
    >się do środka.

    to w takim razie IMHO musisz uwzględnić tę reklamację.

    BTW - co sie zepsuło, i czy faktycznie będziesz miał problem z
    wyreklamowaniem tego u dostawcy, czy z zasady chcesz typawi zrobić kuku i
    wykręcić się od pomocy.
    Prowadząć taki interes powinineć się liczyć się z tego typu przypadkami i
    powinieneć brać je na klatę - oczywiście w ramach rozsądku, ale jeśli
    uszkodzenie nie ma bezpośreniego związku z zerwaniem plomb to poporstu bądź
    człowiek i podaj rękę klientowi, zaznacz zdecydowani, że przyjmujesz
    warunkowo i jeśli producent czy dostawca stwoerdzi, że uszkodzenie nastąpiło
    w skutek jego grzebactwo to będziesz musiał odrzucić reklamację i tyle.
    -
    PZDR
    J3M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1