eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozerwane plomby gwarancyjne › Re: zerwane plomby gwarancyjne
  • Data: 2006-07-13 11:04:47
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 13.07.2006 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >> Użytkownik 102mariusz napisał:
    >>> W karcie gwarancyjnej nie ma informacji o plombch.
    >> Czyli warunki gwarancji są dotrzymane ze strony klienta.
    > Jeżeli w warunkach gwarancji jest coś o tym że klient nie może
    > samodzielnie grzebać w sprzęcie, to myślę że zerwanie tych plomb możnaby
    > traktować jako niedotrzymanie warunków gwarancji.

    Myślę że nie, a ewentualne wykazanie,że faktycznie grzebał będzie
    spoczywało na gwarancie.

    > W końcu nalepka z datą produkcji jest czymś tak powszechnie znanym jako
    > plomba gwarancyjna, że tłumaczenie się klienta że myślał że to jakieś
    > nalepki jest sporo naciągane. Inna sprawa, że domniemanie grzebania
    > przez klienta w środku też :)

    Dokładnie. A nawet gdyby w gwarancji jakieś obostrzenie było, to zawsze
    pozostaje reklamacja z tyt. niezgodności z umową i szczerzę wątpię aby
    mógł z tego powodu odmówić, no chyba żeby niezgodność była w obrębie samej
    nalepki :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1