  • Data: 2006-07-13 10:32:41
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czyli warunki gwarancji są dotrzymane ze strony klienta.

    Jeżeli w warunkach gwarancji jest coś o tym że klient nie może
    samodzielnie grzebać w sprzęcie, to myślę że zerwanie tych plomb możnaby
    traktować jako niedotrzymanie warunków gwarancji.

    W końcu nalepka z datą produkcji jest czymś tak powszechnie znanym jako
    plomba gwarancyjna, że tłumaczenie się klienta że myślał że to jakieś
    nalepki jest sporo naciągane. Inna sprawa, że domniemanie grzebania
    przez klienta w środku też :)

    p. m.