  • Data: 2006-07-13 14:36:59
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):

    > Jeżeli w warunkach gwarancji jest coś o tym że klient nie może
    > samodzielnie grzebać w sprzęcie, to myślę że zerwanie tych plomb możnaby
    > traktować jako niedotrzymanie warunków gwarancji.

    Myślę, że tylko myślisz.

    > W końcu nalepka z datą produkcji jest czymś tak powszechnie znanym
    > jako plomba gwarancyjna, że tłumaczenie się klienta że myślał że to
    > jakieś nalepki jest sporo naciągane.

    Dlaczego? Na wielu urządzeniach są jakieś beznadziejne nalepki i- jeżeli
    tylko mogę - zrywam je od razu. Zauważ zresztą, czego dotyczy reklamacja
    - odtwarzacza MP3.

    Nawet, gdyby na tej naklejce był jakiś napis (a jeśli są, t z reguły w
    językach obcych), to poprzez brak takiego warunku w umowie są nieistotne.

    Inna sprawa, że domniemanie
    > grzebania przez klienta w środku też :)

    Kolejne pytanie - czy w tej "gwarancji" jest sformułowanie na temat
    zaglądania do środka.

    A tak w ogóle i z praktycznego punktu widzenia wszelkie naklejki uważam
    za zakałę (głównie naszego) handlu, na przykład plombowanie zestawów PC.

    M.