  • Data: 2006-07-16 20:55:47
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: "denon2000" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wg mnie nie masz obowiązku przyjęcia reklamacji tego odtwarzacza.
    Plomby gwarancyjne służą zabepieczeniu przed otwarciem obudowy, co
    mogłoby wiązać się z nieuprawnioną przeróbką lub naprawą.
    "Ustawa o niezgodności" dotyczy tych niezgodności wynikających z
    cech(właściwości) sprzedanego przedmiotu. Nie dotyczy to zaniedbań
    ze strony użytkownika. Ja bym to reklamację odrzucił. Pamiętaj o
    tym, że na poinformowanie klienta masz tylko 14 dni ! Jeżeli w tym
    czasie nie poinformujesz go (najlepiej w jakiejś pisanej formie),
    będzie oznaczało, że reklamację przyjąłeś !