eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozerwane plomby gwarancyjne › Re: zerwane plomby gwarancyjne
  • Data: 2006-07-14 20:08:55
    Temat: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tak przy okazji... Również mam taki "chiński" odtwarzacz MP3 i jakiś
    czas temu zauważyłem, że czasem wyświetlacz "miga", obraz lubi znikać,
    pojawi się gdy lekko naciśnie się obudowę od strony wyświetlacza -
    ewidentnie coś nie łączy... Wniosek jeden - reklamować, została mi
    jeszcze gwarancje gdzieś do listopada...
    Tylko mam jedną mała wątpliwość - sprzęt kupiony w małym sklepiku ze
    sprzętem komputerowym/elektronicznym. Jak wygląda procedura? Powinienem
    żądać jakiegoś rewersu od nich, zaświadczenia, że oddałem im taki
    sprzęt? Jeśli tak, to jak takie coś powinno wyglądać?
    Bardziej prawdopodobne jest, że dostane nowy, czy będą naprawiać ten?
    Istnieje możliwość, żeby przy okazji trochę dopłacić i wymienić 256 na
    512 albo 1GB?


    --
    # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885
    # "Władza to nie środek do celu; władza to cel"
    # /George Orwell - Rok 1984/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1