  • 191. Data: 2018-03-08 15:53:50
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:25:18 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Co miało by
    > to mieć wspólnego z Policją, to już w ogóle nie pojmuję.

    Ano zdawało mi się ze piszemy o tym że POLICJANT zabiera telefon do sprawdzenia
    Ale ja widocznie z tych co na nich nie poradzisz.

  • 192. Data: 2018-03-08 15:57:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czemu? Przecież zostanie to ustalone później i od tego momentu jest
    > dopiero faktem prawnym.

    LOL. A jak będę przechodził w miejscu niedozwolonym, ale uprę się, że
    można bo jest dalej niż 100m. No więc weźmiemy biegłego, on stwierdzi,
    że istotnie jest mniej niż 100, ale... nie można mnie ukarć, bo to
    zostało ustalone póżniej i dopiero od tego momentu jest faktem prawnym:)

    Dobra - dawaj dalej;)

    Shrek

  • 193. Data: 2018-03-08 16:01:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:49:03 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Czemu? Przecież zostanie to ustalone później i od tego momentu jest
    > dopiero faktem prawnym.

    Idąc tym tokiem myślenia mogę się odlać na biało-czerwoną flagę i przechodzący obok
    Pan Władza niewiele mi może zrobić.
    Bo trzeba by najpierw ustalić czy to na co sikałem to była flaga czy może dwa kawałki
    białego i czerwonego materiału zszytego do kupy.
    A jak się ustali ze to jednak flaga narodowa i to i tak mi nic nie grozi"to ustalone
    później i od tego momentu jest dopiero faktem prawnym."

  • 194. Data: 2018-03-08 16:10:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:53, Kris pisze:

    > Ano zdawało mi się ze piszemy o tym że POLICJANT zabiera telefon do sprawdzenia

    No zabiera do sprawdzenia - a co ma zrobić? Nasz sposób zadzwonienia z
    telefonu, którego nie masz? Jak tak, to dzwoń. Zakazu nie ma.

    > Ale ja widocznie z tych co na nich nie poradzisz.

    Przez grzeczność nie będę zaprzeczał. Sam do tego doszedłeś.

  • 195. Data: 2018-03-08 16:12:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:57, Shrek pisze:

> [...]
    > że istotnie jest mniej niż 100, ale... nie można mnie ukarć, bo to
    > zostało ustalone póżniej i dopiero od tego momentu jest faktem prawnym:)

    Oczywiście. Nawet nie rozumiem, co Cię tu dziwi. Przykładów odmowy
    przyjęcia mandatu w skali jednego dnia są pewnie setki, albo tysiące.
    Jak przegrasz, to zapłacisz w kosztach procesu za biegłego i tyle.
    Możesz się w zasadzie przy dowolnej bzdurze upierać. nawet żądać
    ustalenia, czy to droga - bo może jedynie pas wyasfaltowanego trawnika.

  • 196. Data: 2018-03-08 16:16:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 16:01, Kris pisze:

> [...]
    > ustali ze to jednak flaga narodowa i to i tak mi nic nie grozi"to
    > ustalone później i od tego momentu jest dopiero faktem prawnym."

    Jeśli nie zakończy się to przyjętym mandatem (to jest prawomocne
    zakończenie postępowania) to w każdym innym wypadku faktem staje się po
    uprawomocnieniu "decyzji końcowej". Przy czym może to być umorzenie,
    wyrok, jakieś postanowienie. Ale to tak oczywiste, że aż się dziwię, że
    w ogóle ktoś może mieć co do tego wątpliwość.

  • 197. Data: 2018-03-08 16:18:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 16:10:57 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No zabiera do sprawdzenia - a co ma zrobić?

    Błąd popełnił Pan Władza- tytułowy bohater tego wątku ze nie zabrał rowerzyście
    kamerki "do sprawdzenia"
    Gdyby zabrał Policja uniknęła by 1000 000 miliona odtworzeń filmiku który delikatnie
    mówiąc chwały Policji nie przynosi
    A nie rozważałeś czy jest opcja postawić(oczywiście dla dobra tego młodego człowieka)
    jakieś zarzuty temu blogerowi za to że filmikiem który opublikował ośmiesza Policje?

  • 198. Data: 2018-03-08 16:21:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 16:16:47 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > wyrok, jakieś postanowienie. Ale to tak oczywiste, że aż się dziwię, że
    > w ogóle ktoś może mieć co do tego wątpliwość.

    Ci Panowie Władza którzy nie zachowali się regulaminowo podczas odtwarzania hymnu to
    to są już po "uprawomocnieniu "decyzji końcowej""?

  • 199. Data: 2018-03-08 16:38:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 16:21, Kris pisze:

    > Ci Panowie Władza którzy nie zachowali się regulaminowo podczas
    > odtwarzania hymnu to to są już po "uprawomocnieniu "decyzji
    > końcowej""?

    Skąd wiadomo, że regulaminowo?

  • 200. Data: 2018-03-08 16:40:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 16:18, Kris pisze:

> [...]
    > postawić(oczywiście dla dobra tego młodego człowieka) jakieś zarzuty
    > temu blogerowi za to że filmikiem który opublikował ośmiesza

    Policja nie ma się czego tu wstydzić. I dobrze, że ludzie to oglądają.
    Niektórzy sami sobie wyrobią zadanie zamiast opierać się na jakimś
    głupim tytule, że tam było tyle zła. Co do ośmieszania się - to
    powiedzmy, że byłbym na Twoim miejscu ostrożny.