  • 181. Data: 2018-03-08 15:17:34
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:08, Adam Wysocki pisze:

    > Ja nie, bo nie zgadzam się z durnym przekonaniem, że jeśli nie ma się nic
    > do ukrycia, to można rezygnować z wolności osobistej. Inne pytanie, to co
    > obywatel może zrobić podczas niezgodnej z prawem kontroli. Wg mnie nic.

    No właśnie piszę, że ustawa i rozporządzenie są niebyt mądrze
    skonstruowane, ale to się nalazło kilku twierdzących, że bronię
    policjantów albo namawiam o łamania prawa.

    > Idąc tym tropem można pokazać policjantowi wszystkie swoje maile i
    > rozmowy, jak poprosi. W końcu nie mamy nic do ukrycia.

    Czasem prościej i szybciej.

  • 182. Data: 2018-03-08 15:18:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 15:06, Adam Wysocki pisze:

    > Czy podczas takiej kontroli policjant może zgodnie z prawem zabronić
    > dzwonić (np. do adwokata, lub tak naprawdę do kogokolwiek)?

    Zapewnie nie, ale jak miałeś już wyjaśnione - masz robić co ci każą, bo
    jak się będziesz stawiał to się nieprzyjemnie zdziwisz.

    Czy zgodnie z prawem, to ma drugorzędne znaczenie, bo jak widzisz prawem
    się specjalnie nie przejmują.

    Shrek

  • 183. Data: 2018-03-08 15:18:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:15, Shrek pisze:

    > I już ustalili. Bo ostatnio to nawet postronni spacerowicze zatrzymiwali
    > się, stawali na baczność i przyłączali do chuligańskiego wybryku
    > polegającego na śpiewaniu hymnu, a kulsowny jak widać do tej pory się
    > nie połapały, że to hymn i nalezy szacunek oddać.
    > Naprawdę - weź już się nie osmieszaj.

    To, co robią spacerowcze, to ich sprawa prywatna. Powoła się biegłego,
    to ustali. Jak ustali, to się uzna z publiczne odtworzenie.

  • 184. Data: 2018-03-08 15:22:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:16:01 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie, ale zabiera telefon w celu jego sprawdzenia.
    Zgodnie z rozporządzeniem na to tez musi miedz jakiś powód konkretny czy może podać
    dowolny?
    Dowolny nie musi być prawdziwi jak mniemam.

    > Dzwonić możesz, tylko nie masz z czego.
    Kiedyś ktoś z Twoich wypowiedzi co lepsze cytaty zbierze i jakąś ładną publikacje
    zrobi
    Ku chwale Policji to raczej nie będzie;)

  • 185. Data: 2018-03-08 15:23:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, ale zabiera telefon w celu jego sprawdzenia. Dzwonić możesz, tylko
    > nie masz z czego.

    O, a nie mówiłem.

    Shrek

  • 186. Data: 2018-03-08 15:23:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 15:19:32 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > To, co robią spacerowcze, to ich sprawa prywatna. Powoła się biegłego,
    > to ustali. Jak ustali, to się uzna z publiczne odtworzenie.
    I wtedy ci Panowie Władza co postawy nie przyjęli stosownej to ukarani zostaną czy co
    tam im grozi?

  • 187. Data: 2018-03-08 15:24:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:22, Kris pisze:

> [...]
    zrobi
    > Ku chwale Policji to raczej nie będzie;)

    Mądrzy ludzie zrozumieją. Na kretynów i tak nic nie poradzę. Co miało by
    to mieć wspólnego z Policją, to już w ogóle nie pojmuję.

  • 188. Data: 2018-03-08 15:28:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 15:08, Adam Wysocki pisze:

    > Idąc tym tropem można pokazać policjantowi wszystkie swoje maile i
    > rozmowy, jak poprosi. W końcu nie mamy nic do ukrycia.

    To błoby śliskie, dlatego dla twojego dobra najpierw prokurator
    powienien ci postawić zarzuty;)

    Shrek

  • 189. Data: 2018-03-08 15:29:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 15:23, Kris pisze:

    > I wtedy ci Panowie Władza co postawy nie przyjęli stosownej to ukarani zostaną czy
    co tam im grozi?

    Panom Władzom grozi utrata emerytury, jak będą się w takim kierunku
    rozwijać. No i bycie bohaterami dowcipów. O co jak widać sami zabiegają.

    Shrek

  • 190. Data: 2018-03-08 15:48:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:23, Kris pisze:

    > I wtedy ci Panowie Władza co postawy nie przyjęli stosownej to
    > ukarani zostaną czy co tam im grozi?

    Czemu? Przecież zostanie to ustalone później i od tego momentu jest
    dopiero faktem prawnym.