  • 251. Data: 2018-03-23 12:43:26
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Mar 2018 04:30:45 -0700 (PDT), na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > Kolejna osoba dzisiaj rano opuściła ten świat po użyciu tasera przez policjantów.

    "Do zdarzenia doszło w czwartek ok. 22 godz w Przecławiu (woj.
    zachodniopomorskie). Funkcjonariusze policji przeprowadzali interwencję
    wobec mężczyzny, który miał być pod wpływem alkoholu. Według informacji
    przesłanych przez MSWiA, mężczyzna zachowywał się agresywnie i naruszył
    nietykalność policjantów.

    "Policjanci podczas interwencji użyli środków przymusu bezpośredniego, w
    tym tasera. Mężczyzna został przewieziony do szpitala, gdzie około godz.
    4:40 następnego dnia zmarł" - czytamy w komunikacie ministerstwa."

    9481,policjanci-znowu-uzyli-paralizatora-tym-razem-p
    odczas-interwencji.html#Z_MT2

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 252. Data: 2018-03-23 22:41:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-03-18 o 10:46, Adam Wysocki pisze:

    > Ale jak sprawdzi telefon, to go odda. Czy wtedy może zabronić dzwonić? Czy
    > może zabrać dwa telefony na raz?

    Wszystkie rzeczy sprawdza się jednocześnie. Potem możesz sobie z obydwu
    dzwonić.

  • 253. Data: 2018-03-24 02:37:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-23, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > 4:40 następnego dnia zmarł" - czytamy w komunikacie ministerstwa."

    9481,policjanci-znowu-uzyli-paralizatora-tym-razem-p

    Tylko jeszcze istotne, czy taser był użyty zgodnie z zaleceniami, czy
    tez nie. Nie ma co demonizować samego urządzenia czy faktu jego uzycia.
    Jak się ma pecha to i od założonych kajdanek pewnie zejść można.

    --
    Marcin

  • 254. Data: 2018-03-24 07:00:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tylko jeszcze istotne, czy taser był użyty zgodnie z zaleceniami, czy
    > tez nie. Nie ma co demonizować samego urządzenia czy faktu jego uzycia.

    Oczywiście, że nie. Skoro wielokrotne rażenie skutego człowieka taserem
    zakończone zejściem śmiertelnym nie daje podstaw do skierowania aktu
    oskarżenia o spowodowanie śmierci, to oczywistym jest, że w zasadzie nie
    da się taserem śmierci spowodować. No chyba że zmuszą ofiarę do
    zjedzenia potem i akumulator jej zaszkodzi.

    Tak - jakby ktoś pytał to ironia.

    Shrek

  • 255. Data: 2018-03-25 23:11:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5aa3036a$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Weź i pokaż palcem, gdziem to napisał :-) Czemu wymyślasz jakieś bzdury
    > i jeszcze każesz mi je uzasadniać. Napisałem o dwóch w nocy jeżdżących
    > rowerzystach, co włamania robili. Napisałem, czemu szereg przestępców
    > preferuje rower.

    No, znowu to piszesz. Jedni preferuja rower, inni samochod czy wlasne
    nogi. A wg policji trzeba zatrzymywac rowerzystow. I przeszukiwac.

    > Ja też Cie o to pytam.

    O co?

    > Nie wiem.

    No, ale skoro nie ma, to skad te przeszukania?
    Nie samochodziarzy, nie pieszych, a wlasnie rowerzystow.

    --
    TA