  • 201. Data: 2018-03-08 16:53:35
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 16:40:44 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W dniu 08-03-18 o 16:18, Kris pisze:
    > Policja nie ma się czego tu wstydzić.

    daniem Policji
    >Co do ośmieszania się - to
    > powiedzmy, że byłbym na Twoim miejscu ostrożny.

    Wal prosto z mostu: co i za co mi grozi?
    Mam się już domagać zeby dla mojego dobra jakies zarzuty mi postawili czy jeszcze
    cierpliwie czekac?
    Do drzwi łomoczecie podbnież w godzinach 6-22 więc chociaż spać mogę spokojnie.

  • 202. Data: 2018-03-08 17:19:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście. Nawet nie rozumiem, co Cię tu dziwi

    Nic dziwnego, że nie rozumiesz, bo nie zrozumiałeś. Hymn był hymnem
    (albo nie) w czasie wykonania. Co to jest "fakt prawny"?

    Shrek

  • 203. Data: 2018-03-08 18:03:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >Ja nie, bo nie zgadzam się z durnym przekonaniem, że jeśli nie ma się
    >nic
    >do ukrycia, to można rezygnować z wolności osobistej. Inne pytanie,
    >to co
    >obywatel może zrobić podczas niezgodnej z prawem kontroli. Wg mnie
    >nic.

    >Idąc tym tropem można pokazać policjantowi wszystkie swoje maile i
    >rozmowy, jak poprosi. W końcu nie mamy nic do ukrycia.

    No ba, w takie Anglii to nawet trzeba ...

    J.

  • 204. Data: 2018-03-08 18:26:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 18:03, J.F. pisze:

    > No ba, w takie Anglii to nawet trzeba ...

    A u nas wydmuszka TK uznała przepisy o których tu dyskutujemy za
    niekonstytucyjne. I jak zawsze zabawny w takiej sytuacji jest fakt, że
    te niekonstytucyjne przepisy obowiązjują jeszcze do 2019 roku.

    Skrek

  • 205. Data: 2018-03-08 21:49:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 16:53, Kris pisze:

    > daniem Policji
    >
    > Wal prosto z mostu: co i za co mi grozi?

    Bo od razu grozi. Ja tam się świetnie bawię widząc, jak durnia z siebie
    robisz.

  • 206. Data: 2018-03-08 22:01:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 21:50:19 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Bo od razu grozi. Ja tam się świetnie bawię widząc, jak durnia z siebie
    > robisz.

    Co do "robienia durnia" to proponuje abys spokojnie Śwoje wypowiedzi tylko z tego
    wątku na początek przeczytał
    Przez litość i to że ciągle jeszcze mam szacunek dla Policji nie będe tu póki co
    wstawiał "złotych" cytatów z Twoich wypowiedzi

  • 207. Data: 2018-03-08 22:03:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 17:19, Shrek pisze:

    > Nic dziwnego, że nie rozumiesz, bo nie zrozumiałeś. Hymn był hymnem
    > (albo nie) w czasie wykonania. Co to jest "fakt prawny"?

    Okoliczność, na którą możesz się powołać. Przykładowo spadkobiercą
    stajesz się w chwili zgonu spadkodawcy, ale bez postanowienia sądu czy
    innego stosownego dokumentu tych Twoich pieniędzy bank Ci nie wypłaci.

    Inny przykład, to sprawność samochodu. Samochód masz sprawny, ale
    prawnego punktu widzenia musi tego dowieść badanie techniczne pre
    uprawionego diagnostę. Tego jest masa.

  • 208. Data: 2018-03-08 22:20:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 22:01, Kris pisze:

> [...]
    > Przez litość i to że ciągle jeszcze mam szacunek dla Policji nie będe tu póki co
    wstawiał "złotych" cytatów z Twoich wypowiedzi

    A szkoda. Mógłbyśsie nauczyć czytać ze zrozumieniem.

  • 209. Data: 2018-03-08 22:30:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:04:22 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    >
    > Inny przykład, to sprawność samochodu. Samochód masz sprawny, ale
    > prawnego punktu widzenia musi tego dowieść badanie techniczne pre

    To co z Policjantami którzy stali w pozycji nieregulaminowej jak hymn odtwarzano? Do
    ukarania czy nie?

  • 210. Data: 2018-03-08 22:36:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 22:30, Kris pisze:

    > To co z Policjantami którzy stali w pozycji nieregulaminowej jak hymn
    > odtwarzano? Do ukarania czy nie?

    Za co chcesz ich karać? Od chwili, gdy prawomocna stanie się opinia, ze
    to Hymn odtwarzany publicznie powinni stać w postawie regulaminowej. No
    i jeszcze muszą o tym zostać powiadomieni.