  • 181. Data: 2023-04-10 13:11:20
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 12:44, Kviat pisze:

    > Twierdzisz, że w tym kraju ALL ma większe możliwości niż policja?

    A nie ma? Przecież widzi wszystkie udane i nieudane transakcje. To na
    ich serwerach gromadzone są dane, a nie Policji.

    --
    Robert Tomasik

  • 182. Data: 2023-04-10 13:13:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 12:48, Kviat pisze:

    > Czyli twoje wrażenia są równie wiarygodne, jak cała twoja "tfurczość"
    > tutaj.

    A ja już sądziłem, że w nie powątpiewasz.

    > Za to ja się spodziewałem, że nie zrozumiesz.

    Zrozumiałem. Sam się uważasz za idiotę. W Twoim wypadku zatem to wyraz
    niskiej oceny swojej osoby i dlatego takie bzdury wypisujesz. Postaram
    się nad tym popracować i prosiłbym o to pozostałych kolegów. Trzeba
    Kviatowi podnieść poziom jego samooceny, bo nam wpadnie w kryzys.
    --
    Robert Tomasik

  • 183. Data: 2023-04-10 13:26:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jest jeszcze coś takiego, jak usiłowanie nieudolne - bo nakręcacie się w
    > tym kierunku. Normuje to art. 13§2 kk, a skutki takiej konstatacji
    > opisano w art. 14§2 kk. W praktyce, często - jeśli to jakiś pojedynczy
    > wybryk idioty - postępowanie się warunkowo umarza.

    O, widzisz, ciekawa rzecz. Czyli samochody i napady z bronią/narzędziem
    odpadają. Ale chyba jednak nie oszustwo.

    --
    Marcin

  • 184. Data: 2023-04-10 13:34:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Przy
    > czym ja nie bronię nikomu składać zawiadomienia, a po prostu opisuję,
    > jak to działa w praktyce i tyle.

    Jak to działa w praktyce, to już wszyscy wiedzą, więc podzieliłeś się
    wiedzą powszechną.

    Tylko dlaczego przy okazji zmyślasz jakieś idiotyczne usprawiedliwienia
    dla tej praktyki, że niby odmawia się wszczęcia, bo już niby z samego
    zawiadomienia wynika, że to nie było oszustwo?

    A potem, jak wyżej, nagle przychodzi pisemne zawiadomienie z portalu i
    się okazuje, że jednak obywatel wcześniej słusznie złożył zawiadomienie,
    ale odmówiono mu wszczęcia...

    Czy ten "czynnik ludzki", który wcześniej bezpodstawnie odmówił
    obywatelowi wszczęcia postępowania poniósł jakieś konsekwencje?
    Pytanie retoryczne, dla własnego dobra lepiej nawet nie próbuj odpowiadać...

    > Najlepiej w ogóle, bo z kolei pojedynczo wiele nie zarobisz.

    Zajebiście... czyli nie dlatego nie wolno oszukiwać pojedynczo, bo to
    złe i karalne, tylko dlatego, bo się nie opłaca?

    Jak to pięknie pokazuje sposób myślenia i mentalność kulsonów... obraz
    nędzy i rozpaczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 185. Data: 2023-04-10 13:50:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A nie ma?

    A ma?
    To skoro ma, to po chuj nam policja?

    > Przecież widzi wszystkie udane i nieudane transakcje. To na
    > ich serwerach gromadzone są dane, a nie Policji.

    Faktycznie, jak te dane nie są na serwerach policji, to policja już nic
    nie może zrobić... No nie da się i już.

    Ale czasem, jak "czynnik ludzki" chce zadziałać, to jednak coś można zrobić?
    https://www.newsweek.pl/polska/polityka/policja-w-si
    edzibie-osrodka-monitorowania-zachowan-rasistowskich
    /1cmx96l

    "Na przeszukaniu siedziby Ośrodka się jednak nie skończyło. W swoim
    porannym wpisie na Facebooku działacze OMZRiK podali również, że policja
    weszła także do prywatnych mieszkań członków zarządu ich stowarzyszenia,
    gdzie ,,siłą odbierano tam komputery i telefony nawet dzieciom które tam
    mieszkają"."

    I ta akcja to chyba nie była z powodu oszustwa, a oszustwo wydaje mi się
    sporo większym kalibrem niż tamte, już na pierwszy rzut oka nawet dla
    średnio inteligentnego policjanta, z dupy wzięte zarzuty... także tego...

    No nie wiem... policja może grzecznie poprosić ALL (albo chociaż trochę
    bardziej oficjalnie?) o te dane? Czy nie może?

    Ręce opadają...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 186. Data: 2023-04-10 14:09:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A ja już sądziłem, że w nie powątpiewasz.

    > Zrozumiałem. Sam się uważasz za idiotę.

    Jak z tego co napisałem wyciągnąłeś taki wniosek - pojęcia nie mam. Ale
    nie jestem zdziwiony, bo to nie jest pierwszy raz, gdy masz problemy z
    czytaniem ze zrozumieniem i z logicznym myśleniem. I to nie jest przypadek.

    > W Twoim wypadku zatem to wyraz
    > niskiej oceny swojej osoby i dlatego takie bzdury wypisujesz.

    LOL :)
    A ty dlaczego takie bzdury wypisujesz?

    > Postaram
    > się nad tym popracować i prosiłbym o to pozostałych kolegów. Trzeba
    > Kviatowi podnieść poziom jego samooceny, bo nam wpadnie w kryzys.

    O mój poziom nie musisz się martwić :)
    Lepiej popracuj nad obniżeniem własnej, przynajmniej w końcu będziesz
    miał coś pożytecznego do roboty w tej twojej formacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 187. Data: 2023-04-10 14:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W wypadku włamania oskarżony może próbować wyjaśniać, ze on sobie tylko
    > chciał pochodzić.

    Może - natomiast sąd jest od tego żeby to ocenić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 188. Data: 2023-04-10 14:39:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O, widzisz, ciekawa rzecz. Czyli samochody i napady z bronią/narzędziem
    > odpadają. Ale chyba jednak nie oszustwo.

    Z naciskiem na _sąd_ może. Nie kulson.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 189. Data: 2023-04-10 16:06:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 14:09, Kviat pisze:

    > O mój poziom nie musisz się martwić ?
    Odwdzięczam się, jak mogę, za Twą troskę o moje zdrowie. Myślałem, że
    tak lubisz.
    --
    Robert Tomasik

  • 190. Data: 2023-04-10 16:07:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2023 o 14:39, Shrek pisze:
    > Z naciskiem na _sąd_ może.

    Bo jak pieszy przechodzi przez przejście dla pieszych, to sąd musi
    ustalić, czy mógł.

    --
    Robert Tomasik